bramboy Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) bij mij flikkert het scherm heel erg, met de cheat speeditup gaat het beter maar hebben dat er meer(op de pc) ps: de titel is: flikkeren is SA, het scherm ^^^^titel is verkeerd,niet na het in voeren van de cheat maar dan gaat het beter!!!!^^^^ >>> Door Dutchy3010: Topictitel veranderd .<<< ^^bedankt^^ Bewerkt: 9 augustus 2007 door bramboy Reageren
Dastard Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Ik weet het niet,maar heb je het laatst mods gebruikt? Reageren
bramboy Geplaatst: 7 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Ik weet het niet,maar heb je het laatst mods gebruikt? nee het was al toen ik hem kocht : 4 augustus 2007 Reageren
Dastard Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Ik denk dat het aan je beeldscherm scheelt.Pause je spel. ga dan naar Display en dan zie je vanboven brightness staan,verander het naar het gemiddelde... Anders moet je kijken of je PC-Scherm goed inzit. Als dit niet lukt weet ik het ook niet meer. Reageren
bramboy Geplaatst: 7 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 ok, ik zal het proberen. ik ben tot een conclusie gekomen ik heb WINDOWS VISTA. Reageren
PowerPats Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 ok, ik zal het proberen.ik ben tot een conclusie gekomen ik heb WINDOWS VISTA. Daar ligt het denk ik niet aan hoor ik speel het ook op windows vista en ik heb nog nooit problemen ermee gehad. Reageren
bramboy Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 bij mij rijedn de autos heel hard ze zitten somms half in een andere auto Reageren
sevaboy Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 bij mij rijedn de autos heel hard ze zitten somms half in een andere auto Het ligt aan je pc,Gta San Andreas levert geen problemen met Vista. Heb je juiste systeemvereisten? Re-installeer het eens of anders moet je eens kijken of het aan je pc ligt. Reageren
bramboy Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 bij mij rijedn de autos heel hard ze zitten somms half in een andere auto Het ligt aan je pc,Gta San Andreas levert geen problemen met Vista. Heb je juiste systeemvereisten? Re-installeer het eens of anders moet je eens kijken of het aan je pc ligt. heb ik al gedaan Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 bij mij rijedn de autos heel hard ze zitten somms half in een andere auto Het ligt aan je pc,Gta San Andreas levert geen problemen met Vista. Heb je juiste systeemvereisten? Re-installeer het eens of anders moet je eens kijken of het aan je pc ligt. Dat is niet helemaal waar. Sommige pc's met vista draaien San Andreas niet, andere wel, heb ik me laten vertellen. Het probleem zou dus kunnen zijn dat je vista hebt. Verder kan je je "Draw Distance" lager zetten, je "frame-limiter" aan zetten, en Visual fx Quality op "low" zetten. Dan is het voor je pc minder "zwaar". Hopelijk werkt het Reageren
bramboy Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 (bewerkt) dit is de pc van men vader en ik heb er ook een, staat defect bij databyte maar vandaag komt hij terug bramboy Bewerkt: 9 augustus 2007 door bramboy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.