Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
kan iemand me precies uitlegge hoe ik GTA San Andreas online kan spele?

Je hebt om te beginnen twee mod om mee online te kunnen spelen, namelijk SA-MP en MTA. Ik behandel beide even apart.

Laten we beginnen bij SA-MP. Hier is vooral de nadruk gelegd op vrij rondlopen en rijden, oftewel: free-roam. Je kunt mensen neerschieten en daarmee geld verdienen, waarmee je dan weer sterkere wapens kunt kopen. In een groffe schets is dit de gedachte bij SA-MP. Wil je liever racen, kies dan MTA.

Bij MTA draait het dus vooral om racen. Hier kun je, in tegenstelling tot SA-MP, niet vrij rondlopen. Het is de bedoeling dat je hier tegen elkaar gaat racen. Helaas is dat het enigste wat je kunt doen in MTA, maar er is ook een deathmatach versie van MTA in de maak. Hou hiervoor de site van MTA in de gaten.

Ik hoop dat je aan de hand hiervan je keus kan maken. Veel plezier met spelen!

Geplaatst: (bewerkt)

Er zijn twee verschillende online multiplayer versies: Samp & MTA.

Samp kan je hier downloaden: SA-MP

Er willen soms wel fouten voorkomen, daar is ook een speciaale 'F.A.Q.' die je ook hier kan vinden:

De faq, Bij samp zijn er van allerlij soorten mogelijkheiden. Van deathmatch (Elkaar vermoorden) tot racen toe.

Mta kan je hier downloaden: Mta

Bij mta draait het slechts om racen, er is nu MTA deathmatch in de maak.

Dan kan je dus wel met elkaar schieten.

Toch raadt ik je aan om samp te downloaden, daar heeft men slechts allerlij servers.

Je hebt wel V1.00 nodig om samp te kunnen spelen. Hoe kan ik zien welke versie ik heb?

V1.00: Staat nergens in het spel/ hoofdmenu.

V1.01: Staat in het hoofdmenu in het spel.

V2.00: Staat ook in het hoofdmenu.

Bewerkt: door Bigstijn
Geplaatst:

bedankt man

hoe moet ik beginne tespele

>>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg even de "Bewerk"-knop, zodat je niet twee keer onder elkaar hoeft te posten. ;) <<<

Geplaatst:
hoe moet ik beginne tespele

Lijkt me sowieso wel handig om ze eerst even te downloaden. Ik had de links al gegeven, maar hier zijn ze nog een keer:

Beide bestaan uit een setup, wat dus betekent dat beide mods zich zelf installeren. Op voorwaarde dat jij dan de goeie path naar San Andreas geeft. Eigenlijk is het precies hetzelfde als (bijvoorbeeld) een normale game installeren. Na het installeren zal er een pictogram op je bureaublad verschijnen, waarmee je het progamma start. Eigenlijk spreekt de rest dan voor zichzelf. Er zullen servers verschijnen, waaruit jij kan kiezen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...