Jump to content

DS Pokémon Pearl

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden,

ik zit in pearl vast op de route 211 in een grot je hebt een steen genaamd: Big Boulder je hebt nog een soort die je met Rock Smash kan vernietigen, en dat ken ik ook. Maar dit is dus een andere soort steen waar er bij staat: It's a big boulder, but a pokémon may be able to push it aside. Maar hoe krijg ik dit dus voorelkaar?

Geplaatst:

Die rotsen kan je opzij duwen met HM04 Strength. Die kan je krijgen op de bovenste verdieping van de 'lost tower' op route 209. Je krijgt het van één van de oude vrouwtjes die daar staan. :)

Je hebt wel eerst 6 badges nodig...

Geplaatst: (bewerkt)
Beste leden,

ik zit in pearl vast op de route 211 in een grot je hebt een steen genaamd: Big Boulder je hebt nog een soort die je met Rock Smash kan vernietigen, en dat ken ik ook. Maar dit is dus een andere soort steen waar er bij staat: It's a big boulder, but a pokémon may be able to push it aside. Maar hoe krijg ik dit dus voorelkaar?

Nou, heb je de HM Strength al, want die moet je namelijk aan één van je pokémons geven om die Big Boulder weg te duwen.

Blizzard

@: Dizzee was me voor

Bewerkt: door Blizzard
Geplaatst:
Die rotsen kan je opzij duwen met HM04 Strength. Die kan je krijgen op de bovenste verdieping van de 'lost tower' op route 209. Je krijgt het van één van de oude vrouwtjes die daar staan. :)

Je hebt wel eerst 6 badges nodig...

Inderdaad ik heb maar 4 badges. :D .. Ik ging naar de grot omdat ik dacht eerst nog wat anders te moeten doen. Want in Hearthome City, is die Fantina er niet... Want moet ik doen zodat ik tegen Fantina kan strijden voor de Relic Badge?

Geplaatst: (bewerkt)

Je hebt dus de Fen badge van Crasher Wake al gekregen?

Nadat je die badge hebt, moet je eerst nog een heel traject afleggen voor je terug kan naar Hearthome city voor de relic badge.

Nadat je de 4de badge krijgt, moet je naar de Great Marsh in Pastoria city. Daarbinnen krijg je van een ventje aan de ingang de HM 05 Defog. Daarna ga je weer naar buiten en praat je tegen iemand van team galactic. Hij zal wegrennen, je moet hem gewoon blijven achtervolgen. Hij zal het opgeven en tegen je vechten wanneer je in Valor Lakefront bent. Ik ga niet alle details geven maar dit is de weg die je moet afleggen; route 213, valor lakefront, route 214, Veilstone City, Route 215 tot je terug op route 210 komt. In de tussentijd ben je ook weer Cynthia tegengekomen die je het SecretPotion heeft gegeven. Dit gebruik je om de Psyducks die de weg blokkeren, te laten opzij gaan. Hierna ga je verder naar het noorden op route 210. Die route is zeer mistig en om die mist weg te krijgen heb je HM 05 defog nodig. Alleen vliegpokemon kunnen deze leren (door met de vleugels te slaan, kunnen ze de mist wegkrijgen) Hier ga je door tot je in Celestic town komt. Ten westen van het pokemon center zou je een oud vrouwtje moeten vinden. Praat daar tegen en ga daarna naar de grot die zich in Celestic town bevind. Daarbinnen zal je tegen iemand van team galactic moeten vechten. Na het gevecht zal het oude vrouwtje naar je toe komen en je de HM 03 surf geven. Hierna kan je terug naar Hearthome city gaan en de gym challengen. :)

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:

Het is gelukt :Y Nu kan ik eindelijk vechten voor de Relic Badge, alleen welke soort pokémons zijn het beste tegen die spook pokémons?

Geplaatst:

De beste type om tegen Ghost te strijden is dark. Aanvallen die de type dark zijn zijn Bite, Crunsh en Dark pulse. Een Luxray van lvl 34 is erg hadig om tegen ghost te vechten.

Succes verder met het halen van het spel :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...