mette Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 hey ik heb een probleem met die missie virt date ik heb al 3 van de 4 gedaan maar als ik die laaste wil doen is der nog niks aan de hand (ik heb als laatste die ene gedaan tot je met die vraacht wagen dat spul moet steelen in die tank) nou ik zie het filmpje heel mooi ja en ik sla het over opeens beschiet dat mense me stap ik in de wagen gaat ze der bij in nou dan moet ik dat ding aan die tank kopellen die ik dat opeens woord het beeld zwart voor het filmpje maar ik zie geen filmpje maar helemaal niks het beeld blijf zwart heeft iemand mieschien nog een save voor mij waar hij net al die 4 heeft gehaalt?
Bigstijn Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) Heb je San Andreas al geprobeert opnieuw te installeren? Er gaan geen savegames verloren, dus dat kan je gerust doen. Ik vermoed dat dit een cutscene probleem is. Heb je mods geinstaleerdt? Wat is een mod? Een mod(ificatie) is een aanpassing, voor bijv. iets nieuws voor iets ouds in de plaats. Een nieuwe auto voor een oude auto bijvoorbeeldt. Bewerkt: 7 augustus 2007 door Bigstijn
mette Geplaatst: 7 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 lol je hoeft mij niet uit te leggen wat mods zijn het kan ook mijschien koemn omdat ik een man had doodgeschoten had die steets op me af rende toen ik de car steelde ene ik heb gta sa al opnieuw geinsteleer hoor een keer dus ik weet al tot de save games niet veloren gaan:P het kan ook komen omdat ik het spel heb gedownload of omdat ik opsle terwijl cheats aan staan ( ik gebruik die cheats wil ik oplsaan krijg ik een soort bericht klik ik op ok en dan kan ik gewoon een file kiezen heel gek )
Bling Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 het kan ook komen omdat ik het spel heb gedownloadDie kans acht ik zeer groot, aangezien dit geen bekend en normaal probleem is. Daarnaast bieden wij geen hulp aan mensen die in het bezit van een illegale versie zijn, aangezien dit volgens de regels van ons forum niet toegestaan is.Helaas..
Recommended Posts