Limbolander Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 koop een 400 watt want ik hat eerder ook het probleem het lag aan me voeden omdat hij de games niet aan kon... ligt eraan laat je specs eens zien misschien heb je meer watt voeding nodig Reageren
The Distortion Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Ok hier staat het in: Pc_info.txt Reageren
peter99 Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Is het niet gekomen door stopcontacten ? ik zit op mn kamer met een ongeaard stopcontact, me pa zn hardeschijf is wel eens gecrashed door een ongeaard stopcontact. grttzz peter Reageren
ifc3 Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Is het niet gekomen door stopcontacten ? ik zit op mn kamer met een ongeaard stopcontact, me pa zn hardeschijf is wel eens gecrashed door een ongeaard stopcontact. grttzz peter Hoe kan een harddisk crashen? Een geaard stopcontact wordt inderdaad meestal aangeraden, maar helpt volgens mij niet zo veel... Je zou een verlengsnoer uit de keuken naar de pc kunnen leggen (de meeste mensen hebben in de keuken wel een geaard stopcontact). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.