GTAFreak007 Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 is deze game op PC verkrijgbaar en als dat wel is bestaat er een DEMO van zodat ik eens kan testen hoe het speelt ??? Mvg gtafreak007 Reageren
sevaboy Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 is deze game op PC verkrijgbaar en als dat wel is bestaat er een DEMO van zodat ik eens kan testen hoe het speelt ???Mvg gtafreak007 De game is verkrijgbaar op de PS3,Xbox360 en op de pc. Helaas bestaat er geen demo. Je zou beter dat vragen in Het Grote "Oblivion" Topic van Gunslinger(vind je Rpg & RTS gedeelte,want het is een RPG ) Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 7 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 is deze game op PC verkrijgbaar en als dat wel is bestaat er een DEMO van zodat ik eens kan testen hoe het speelt ???Mvg gtafreak007 De game is verkrijgbaar op de PS3,Xbox360 en op de pc. Helaas bestaat er geen demo. Je zou beter dat vragen in Het Grote "Oblivion" Topic van Gunslinger(vind je Rpg & RTS gedeelte,want het is een RPG ) oeps dacht dat ik op RPG had geklikt blijkbaar niet maar bedankt Mvg gtafreak007 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.