harns Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Hallooo, ik heb een te gek filmpje gezien op youtube dat ze met GTA san andreas op een zelfgemaakte scooter rijden, ik heb geen idee hoe ze dat hebben gemaakt, dus vraag ik wie me stap voor stap kan helpen dit te doen ? of mij 1 te sturen en uitlegt hoe ik die in het spel moet doen. alvast bedankt !!!!!!!! Reageren
Bigstijn Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Hallooo,ik heb een te gek filmpje gezien op youtube dat ze met GTA san andreas op een zelfgemaakte scooter rijden, ik heb geen idee hoe ze dat hebben gemaakt, dus vraag ik wie me stap voor stap kan helpen dit te doen ? of mij 1 te sturen en uitlegt hoe ik die in het spel moet doen. alvast bedankt !!!!!!!! Jij hebt het waarschijnlijk over een modificatie Een modificatie is dus een aanpassing aan een plaatje of een voertuig Je hebt wel versie 1 nodig om mods te kunnen hebben? Hoe zie ik welke versie ik heb? V1.00: Staat nergens in het spel/menu. V1.01: Staat rechtsonder in het hoofdmenu. V2.00: Staat ook rechtsonder in het hoofdmenu. Als je versie 1 hebt kan je mods downloaden, je hebt wel 'Winrar' nodig om mods uittepakken. Op deze pagina zijn allemaal scooters te vinden: Scooters Hier hoef je ze slechts te downloaden en met 'Winrar' uittepakken. Hier heb je trouwens een voertuig installeer tool: San andreas mod installer Reageren
harns Geplaatst: 7 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 oke dan , dat san andreas mod installer heb ik gedowload, maar je start het spel op en dan rechts onder ik moet ik op V2.00 klikken ? sorry hoor ben hier voor het eerst en ben niet zo handig hierin, Reageren
Bigstijn Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) oke dan , dat san andreas mod installer heb ik gedowload,maar je start het spel op en dan rechts onder ik moet ik op V2.00 klikken ? sorry hoor ben hier voor het eerst en ben niet zo handig hierin, Oke, jij hebt dus v2.00 ik neem aan dat jij graag mods wil instaleeren? Dan moet je met deze Patch naar V1.00 gaan. Heb je al een leuke scooter gedownload? Dan kan je hem met Sami gaan instaleeren! Bewerkt: 7 augustus 2007 door Bigstijn Reageren
-Omar- Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Sorry hoor Bigstijn maar ik denk dat dat niet goed gaat met SAMI dat gaat meestal fout met een scooter , het kan wel eens goed gaan maar de Faggio replace gaat meestal fout Reageren
harns Geplaatst: 7 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Oke, jij hebt dus v2.00 ik neem aan dat jij graag mods wil instaleeren? Dan moet je met deze Patch naar V1.00 gaan. Heb je al een leuke scooter gedownload? Dan kan je hem met Sami gaan instaleeren! nee ik heb nog niet gekeken wat ik heb, ik weet niet waar ik het kan vinden ? ik moet het spel opstarten ?? en dan kijken of er rechts onderin iets staat ? en dan wil ik scooters maken en in het spel zetten, sorry maar wil je het ff duidelijk uitleggen doe dit voor het eerst en ben niet zo bekend in het computer wereldtje, ik heb een auto en een scooter gedownload moet ik die ook uitpakken met iets ? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) Oke, jij hebt dus v2.00 ik neem aan dat jij graag mods wil instaleeren?Dan moet je met deze Patch naar V1.00 gaan. Heb je al een leuke scooter gedownload? Dan kan je hem met Sami gaan instaleeren! nee ik heb nog niet gekeken wat ik heb, ik weet niet waar ik het kan vinden ? ik moet het spel opstarten ?? en dan kijken of er rechts onderin iets staat ? en dan wil ik scooters maken en in het spel zetten, sorry maar wil je het ff duidelijk uitleggen doe dit voor het eerst en ben niet zo bekend in het computer wereldtje, ik heb een auto en een scooter gedownload moet ik die ook uitpakken met iets ? Ik denk dat je beter op het modding fora naar een paar tutorials kan kijken. Gta-man heeft inderaad gelijk. Je kan geen brommers instaleren met Sami. Daarvoor heb je de Img-tool v2.0 nodig: Img-tool Als jij een mod hebt gevonden en hebt downgeload doe je dit: Je gaat naar deze computer/C/ Program files/ Rockstargames/ Gta san Andreas/ Models/ en opent gta3.img Je krijgt dan heel veel bestanden. Boven in doe je Edit/ Find en typt faggio (Als deze bestanden ook in de map zitten.) Je delete allebij de bestanden en doet weer File/ Add voeg dan de bestanden uit de map van je modifcatie toe. Dan moet je nog 'Rebuild Archive' doen en eventjes wachten. Dan staat je mod in het spel Veel succes! Bewerkt: 7 augustus 2007 door Bigstijn Reageren
-Omar- Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 nee ik heb nog niet gekeken wat ik heb, ik weet niet waar ik het kan vinden ? ik moet het spel opstarten ?? en dan kijken of er rechts onderin iets staat ? en dan wil ik scooters maken en in het spel zetten, sorry maar wil je het ff duidelijk uitleggen doe dit voor het eerst en ben niet zo bekend in het computer wereldtje, ik heb een auto en een scooter gedownload moet ik die ook uitpakken met iets ? J kan het best even Deze TUT doorlezen dit gaat over SAMI hoe je er een car mee inzet. Als je hem heb gedongrade staat er niks in het rechteronder scherm Veel succes en veel plezier Reageren
harns Geplaatst: 7 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 ik zal het even proberern te begrijpen ik heb imgtool20[1] al en sami v1.1 ik ga via die 'tut' naar sami downloaden. maar telkens als ik daar op klik staat er alles uitpakken, uitvoeren, of annuleren. ik klik op alles uitpakken doe hem in mijn gewenste map, dan heeft hij dat gedaan, dan komt er nog iets, ik klik er weer op, alles in gewenste map, maar bij performing setup actions loopt ie vast !! :S hoe komt dit ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 maar bij performing setup actions loopt ie vast !! :Shoe komt dit ? Ik heb er niet echt een direct verklaring voor, maar ik raad je aan hem gewoon volledig te downloaden. Na het downloaden pak je hem dan even apart uit, met bijvoorbeeld WinRar. Daarna installeer je SAMI op je PC, en hervat je de tutorial. Het bestand dat je gedownload hebt, kun je dan gewoon weer verwijderen. Eigenlijk hetzelfde principe als hem direct uitvoeren, maar deze optie is volgens mij beter en overzichterlijker. Reageren
harns Geplaatst: 7 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...mp;hl=SAMI+cars bij stap 2 zo heb ik precies hetzelfde meot ik hem dan zo laten of dubbel op klikken zodat hij hem installeerd. als ik dat doe loopt hij dus vast bij ; performing setup actions Reageren
GTA_XP Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) Helaas kan je GEEN scooters installeren met SAMI. Het loopt hoe dan ook vaak vast, je kan het beste met Spark doen. Dat is ook een soort IMG-tool maar is vele malen beter en sneller. Ik geef je zometeen de link naar de tut voor Spark. >>KLIK<< Hierbij gaat wel om een Detalied Map/Radar, maar is precies hetzelfde. Is de mod niet gelukt en het loopt vast, kan je hier ALLE voertuigenbackups downloaden. >>KLIK<< Bewerkt: 7 augustus 2007 door GTA_XP Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.