Jump to content

Bewegende animaties in een video

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand een programma waarmee je bewegende animaties in een filmpje kan zetten?

Een voorbeeld van mastermovies, als ze de sims gaan naspelen:

>>klik<<

(tis ongeveer halverwege de film)

Alvast Bedankt :)

Geplaatst:

Je kan ULEAD Gif Animator 5 proberen. Nu denk je vast van: het is een filmpje, geen gif. Maar als je een kleine scéne hebt en je opent het met ULEAD Gif animator, dan kan je zoiets wel maken.

Let er wel op dat je niet een compleet filmpje van 3 minuten of dergelijke opent. Alleen een klein stukje ervan.

Want gif animator opent de frames van het filmpje. 3 minuten is te lang en je hebt daardoor veel kans dat het vastloopt.

Ulead Gif Animator kan je hier downloaden.

Echter kan het nog makkelijker, maar daarvoor ken ik geen programma...

Geplaatst:

Maar wat voor animatie bedoel je dan. Ik ken het filmpje wel uit me hoofd maar wat bedoel je dan precies?

Geplaatst: (bewerkt)

Als voorbeeld het stukje dat de kleding wordt uitgekozen:

- Links in beeld zie je de man bewegen

- Rechts zie je het 'menu' waar de kledingstukken worden gekozen

Dat bedoel ik met een animatie over een andere film heen

bewegendeanimatie.jpg

Bewerkt: door Sandra18[NL]
Geplaatst: (bewerkt)

Dat kan ook met Sony Vegas alleen dat vergt wat ervaring.

Vertel anders wat je zelf van plan bent , misschien kan ik het voor je doen als het niet te veel werk is :puh:

Want met zo'n gif ding kan nooit lekker gaan , is veel meer voor simpele animaties en niet dit soort shit.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:
Maar kan je het met flash dan ook weer exporteren als een normaal bestand als WMV?

Bijvoorbeeld en SWF is best wel normaal.

Er zijn meer pc's die SWF afspelen dan WMV denk ik.

Geplaatst:

Ik heb een goed idee. Maak eerst die afbeelding. Pak een camera zet een hoed op. Zet je camera stil. doe dan je kleding en of je hoed ander s(Verander hem dus) en je krijgt hetzelfde effect (Nu moet je hem alleen nog synchroon laten lopen met dat balkje naast de persoon in beeld)

Geplaatst:

@Hierboven: Dat is het probleem niet :duh: Ze wil graag meerdere video's in één beeld zeg maar. Bijvoorbeeld bij een telefoon gesprek dat je 2 mensen in beeld heb die op verschillende plaatsen zijn.

Geplaatst:
@Hierboven: Dat is het probleem niet :duh: Ze wil graag meerdere video's in één beeld zeg maar. Bijvoorbeeld bij een telefoon gesprek dat je 2 mensen in beeld heb die op verschillende plaatsen zijn.

Adobe Flash?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...