Galiorix Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 @ IFC3: Kan je met Flash film bestanden importeren?? Het is toch veel handiger met een video bewerk programma of neit dan. @Godfather: Ik weet al erg lang wat voor programma ze gebruiken: Adobe Premier. En mailen naar hun heeft ook geen zin want ze geven daar gewoon geen antwoord op. Je hebt meer kans als je het op hun forum vraagt. Reageren
ifc3 Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 @ IFC3: Kan je met Flash film bestanden importeren?? Het is toch veel handiger met een video bewerk programma of neit dan.@Godfather: Ik weet al erg lang wat voor programma ze gebruiken: Adobe Premier. En mailen naar hun heeft ook geen zin want ze geven daar gewoon geen antwoord op. Je hebt meer kans als je het op hun forum vraagt. Flash is handiger als je meerdere filmpjes wilt en erin kliederen enzo. Reageren
Galiorix Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Ja oke maar dat is nu neit het geval. By The Way is flash gratis of niet? Reageren
Ewoud Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Ja oke maar dat is nu neit het geval. By The Way is flash gratis of niet? Nee, dat is niet gratis. Het programma is van adobe en kost behoorlijk prijzig. http://www.adobe.com/nl/products/flash/ Reageren
xgaming Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Je kan een trial proberen van flash (30 dagen) volgens mij was ie wel volledig. De eerste dagen zul je het even moeten leren maar opzich is het programma een eitje Met uitzondering van actionscript (2.0 & 3.0) Reageren
Galiorix Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Ja oke maar dat is nu neit het geval. By The Way is flash gratis of niet? Nee, dat is niet gratis. Het programma is van adobe en kost behoorlijk prijzig. http://www.adobe.com/nl/products/flash/ Ik ga ook niet toegeven dat Vegas goedkoop is..... 500 dollar zo'n beetje @hierboven: Dat is ook zo met Vegas en veel andere programma's ; Als je eenmaal de basis door heb en ook redelijk veel experimenteerd dan lijkt alles enorm makkelijk. Reageren
Venzio Geplaatst: 6 september 2007 Rapport Geplaatst: 6 september 2007 Mischien kan je wel advidXpro ofzo gebruiken alleen kost wl euros mss kan je er gratis aan komen:D >>> Door SummerBase: En dat is dus warez en niet de bedoeling, maar je geeft geen uitleg, maar aansporen tot handelen is ook niet correct. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.