DenkaanHenk Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Hey ik heb vanmiddag FIFA 07 bij Dixons gekocht , het is een erg leuk spel. Maar kan iemand me uitleggen wat je precies moet doen in FIFA 07? Want ik snap het nog niet hellemaal , omdat dit me eerste voetbal game is. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Hey ik heb vanmiddag FIFA 07 bij Dixons gekocht , het is een erg leuk spel. Maar kan iemand me uitleggen wat je precies moet doen in FIFA 07? Want ik snap het nog niet hellemaal , omdat dit me eerste voetbal game is. Het is niet echt een spel om uit te spelen, alhoewel dat wél mogelijk is. Ik denk dat 't het leukste is om gewoonweg een carrière te starten en daarin je loopbaan op te bouwen: Begin bij een kleine club, blijf er 2 á 3 seizoenen en zoek het een stapje hogerop. Op die manier krijg je 't meest realistische Wat je óók kunt doen is alle uitdagingen voltooien. Hiervoor krijg je punten die je in de winkel kunt inruilen voor leuke extraatjes zoals extra outfits, verschillende soorten ballen, nieuwe stadions, extra geluidseffecten en nog veel meer! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 7 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Leuk dat er ook een winkel in zit , bedankt voor het antwoorden Nandro! Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 wat ook wel leuk is is dat je jeugspelers die je kan kopen bij je huidige club later ook echte profvoetballers worden , zelf al heb je een wedstrijd gespeeld kan je kijken hoeveel xp de spelers omhoog zijn gegaan , al zijn ze nog jong krijgen ze meer xp dan ouderen die ook al beter zijn. hoe goed ze zijn kun je achter de naam zien je ziet een cijfer meestal tussen de 35 t/m 99 ik hoop dat je er erg veel plezier mee hebt en als je vragen hebt Pm me ff ik heb het al helemaal uit. >>> Door NandroDavids: Vragen kunnen gewoon op 't Forum...dan kan iedereen helpen<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.