Daan[NL] Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 ik weet niet of dit bij help of bij general moet maar bij help zag ik niks hierover dus doe ik het hier maar: hoe moet je bij de map editor een weg plaatse datie bijv schuin omhoog gaat of omlaag sorry als ik nie tni goede forum heb geplaatst Reageren
RTS Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Plaats de weg en druk dan op Ctrl + pijltjes. Boven Ctrl + pijltje naarboven is dat de weg omhoog gaat. Ook kan je nog Ctrl + Home of Ctrl+ End proberen. Toch maar even moven naar MTA Help. Reageren
Daan[NL] Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Plaats de weg en druk dan op Ctrl + pijltjes. Boven Ctrl + pijltje naarboven is dat de weg omhoog gaat. Ook kan je nog Ctrl + Home of Ctrl+ End proberen.Toch maar even moven naar MTA Help. ok thx maar bij de ene weg kan ik hem alleen schuin opzij draaie en bij de andere weg alleen schuin omhoog Reageren
opacool6 Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 (bewerkt) ik heb een probleem met mta en de map editor als ik de map editor opstart dan loopt hij op de helft van het laden vast wat kan ik hier tegen doen Bewerkt: 21 januari 2008 door opacool6 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.