Jump to content

Filmpje: Bijzonder stunten zonder cheaten mogelijk?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
heeft er iemand deze trucs ooit al eens gedaan?

http://www.youtube.com/watch?v=MF4H1Ut9jLU

dit lijkt me niet echt normaal hé??

is dit gecheat of gewoon erg hard getraind ervoor??

Tja, Kaneda & Darkness zijn gewoon topstunters, maar er kunnen inderdaad cheats/ mods gebruikt zijn.

Zoals de 'Never fall from bike' mod. Er kan tenslotte ook met de gravity gecheat zijn.

De normale gravity is 0.008, de meeste zetten ze gewoon op 0.006. Maar het ziet er uit dat dit in de normale gravity is. Hoewel de meeste bij commentaar zeggen dat het gewoon gemod is.

Edit: Bedankt heren :)

Bewerkt: door Bigstijn
Geplaatst:

jah, ken jij soms die gasten??

of zijn dit van die japanners die gewoob alles modden

en trouwens nog een noobvraag:p : weke auto is dat ?? :puh:

Ik denk dat jij de zwart met rode auto bedoelt? Dat is een 'Banshee' hij kan gekleurdt zijn met streep of zonder streep. Hier vindt je meer informatie over de Banshee als je wil weten waar hij staat kan je hier kijken.

Edit: Nee ik ken ze niet, ik vindt ze goede bike stunters :)

Bewerkt: door Bigstijn
Geplaatst:
Ik denk dat jij de zwart met rode auto bedoelt? Dat is een 'Banshee' hij kan gekleurdt zijn met streep of zonder streep. Hier vindt je meer informatie over de Banshee als je wil weten waar hij staat kan je hier kijken.

Edit: Nee ik ken ze niet, ik vindt ze goede bik stunters :)

ah is het een banshee, ok bedankt dan

jullie mogen dit sluiten hoor

Geplaatst:
heeft er iemand deze trucs ooit al eens gedaan?

http://www.youtube.com/watch?v=MF4H1Ut9jLU

dit lijkt me niet echt normaal hé??

is dit gecheat of gewoon erg hard getraind ervoor??

Tja, Kaneda & Darkness zijn gewoon topstunters, maar er kunnen inderdaad cheats/ mods gebruikt zijn.

Zoals de 'Never fall from bike' cheat. Er kan tenslotte ook met de gravity gecheat zijn.

De normale gravity is 0.008, de meeste zetten ze gewoon op 0.006. Maar het ziet er uit dat dit in de normale gravity is. Hoewel de meeste bij commentaar zeggen dat het gewoon gecheat is.

Er bestaat toch geen Never fall from bike cheats :?

Geplaatst:
Er bestaat toch geen Never fall from bike cheats :?

Er bestaat inderdaad geen cheat voor, maar wel een modificatie.

Geplaatst:

Ik denk persoonlijk dat dit filmpje grote bullshit is ... dik gemod

Ik had nl. al moeite met de gewone jumps! Je ziet die NGR tegen een mini-jumpje oprijden en vervolges vliegt hij stijl de lucht in ... kan echt nooit ... wel vreemd vond ik die jump naar dat bootje toe ... hoe ze dat hebben gedaan is voor mij een raatsel maar ik vind het allemaal maar een beetje vaag en niet kloppend .....

Geplaatst:

Dit filmpje is inderdaad heel goed gemaakt maar bij sommige dingen zie je dat hij een beetje omhoog vliegd ^_^

dat vind ik nogal raar dus denk ik dat sommige dingen wel met een Cheat/Mod gedaan is. Maar voor derest is het echt top :tu: . Die gasten kopen zn spel denk ik alleen om te modden en te stunten ze downloaden gewoon een savegame :Y

MVG gtaman122

Geplaatst:
Dit filmpje is inderdaad heel goed gemaakt maar bij sommige dingen zie je dat hij een beetje omhoog vliegd ^_^

dat vind ik nogal raar dus denk ik dat sommige dingen wel met een Cheat/Mod gedaan is. Maar voor derest is het echt top :tu: . Die gasten kopen zn spel denk ik alleen om te modden en te stunten ze downloaden gewoon een savegame :Y

MVG gtaman12

Zou dat filmpje "Multiplayer" kunnen zijn?

swiggers

Geplaatst:

MVG gtaman12

Zou dat filmpje "Multiplayer" kunnen zijn?

swiggers

Nee hoor, deze stunts zijn opgenomen onder de normale San Andreas. Dit kun je o.a. zien de voorbijrijdende personen die geen naam of healtbalk boven hun naam hebben. Het zijn dus gewoon pets die rondrijden in San Andreas.

Geplaatst:

Ze hebben de Ghost Town cheat gebruikt, het is heel rustig op de wegen. En ze hebben wel wat gekloot.... Zo hoog kan niet zonder hoge gravity.

Geplaatst:

mja gravity omlaa gedaan, en ik denk die stunt met boot toch op multiplayer hoor.

gewoon vriend in die boot zetten beetje richten en jij jumpen hé :puh:

al is het niet echt gewoon :puh:

Geplaatst:

dit noem ik pas echt stunten met motors ,

met dat bootje , daar hebben ze wel denk 1 tijdje aan gedaan of dat bootje licht daaar standaart al

ik zeg dit zijn geen cheaters enzo of modders , gewoon KNAP :tu:

:cya:

kheb 'm us goed bekeken ... maar de jump die hij maakt rond de 1:30 is wel opvallend ... de moter komt wel héél zweverig weer op z'n wielen terecht

Ik denk dat ze idd iets hebben gedaan met de gravity...

Overigens:

to bigstijn earlier --> de wagen was een bullet hoor :) Kijk nog maar eens goed ... hijs te 'klein' voor een banshee ... banshee is een vrij lange wagen terwijl de bullet iets compacter is :)

Bewerkt: door Rensch

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...