alliedtroper Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) heeft er iemand deze trucs ooit al eens gedaan? http://www.youtube.com/watch?v=MF4H1Ut9jLU dit lijkt me niet echt normaal hé?? is dit gecheat of gewoon erg hard getraind ervoor?? Bewerkt: 7 augustus 2007 door Joriz Reageren
Bigstijn Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) heeft er iemand deze trucs ooit al eens gedaan?http://www.youtube.com/watch?v=MF4H1Ut9jLU dit lijkt me niet echt normaal hé?? is dit gecheat of gewoon erg hard getraind ervoor?? Tja, Kaneda & Darkness zijn gewoon topstunters, maar er kunnen inderdaad cheats/ mods gebruikt zijn. Zoals de 'Never fall from bike' mod. Er kan tenslotte ook met de gravity gecheat zijn. De normale gravity is 0.008, de meeste zetten ze gewoon op 0.006. Maar het ziet er uit dat dit in de normale gravity is. Hoewel de meeste bij commentaar zeggen dat het gewoon gemod is. Edit: Bedankt heren Bewerkt: 8 augustus 2007 door Bigstijn Reageren
alliedtroper Geplaatst: 7 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 jah, ken jij soms die gasten?? of zijn dit van die japanners die gewoob alles modden en trouwens nog een noobvraag:p : weke auto is dat ?? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) Ik denk dat jij de zwart met rode auto bedoelt? Dat is een 'Banshee' hij kan gekleurdt zijn met streep of zonder streep. Hier vindt je meer informatie over de Banshee als je wil weten waar hij staat kan je hier kijken. Edit: Nee ik ken ze niet, ik vindt ze goede bike stunters Bewerkt: 7 augustus 2007 door Bigstijn Reageren
alliedtroper Geplaatst: 7 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Ik denk dat jij de zwart met rode auto bedoelt? Dat is een 'Banshee' hij kan gekleurdt zijn met streep of zonder streep. Hier vindt je meer informatie over de Banshee als je wil weten waar hij staat kan je hier kijken. Edit: Nee ik ken ze niet, ik vindt ze goede bik stunters ah is het een banshee, ok bedankt dan jullie mogen dit sluiten hoor Reageren
GTA_XP Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 heeft er iemand deze trucs ooit al eens gedaan?http://www.youtube.com/watch?v=MF4H1Ut9jLU dit lijkt me niet echt normaal hé?? is dit gecheat of gewoon erg hard getraind ervoor?? Tja, Kaneda & Darkness zijn gewoon topstunters, maar er kunnen inderdaad cheats/ mods gebruikt zijn. Zoals de 'Never fall from bike' cheat. Er kan tenslotte ook met de gravity gecheat zijn. De normale gravity is 0.008, de meeste zetten ze gewoon op 0.006. Maar het ziet er uit dat dit in de normale gravity is. Hoewel de meeste bij commentaar zeggen dat het gewoon gecheat is. Er bestaat toch geen Never fall from bike cheats Reageren
kristof01 Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Er bestaat toch geen Never fall from bike cheats Er bestaat inderdaad geen cheat voor, maar wel een modificatie. Reageren
Rensch Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Ik denk persoonlijk dat dit filmpje grote bullshit is ... dik gemod Ik had nl. al moeite met de gewone jumps! Je ziet die NGR tegen een mini-jumpje oprijden en vervolges vliegt hij stijl de lucht in ... kan echt nooit ... wel vreemd vond ik die jump naar dat bootje toe ... hoe ze dat hebben gedaan is voor mij een raatsel maar ik vind het allemaal maar een beetje vaag en niet kloppend ..... Reageren
-Omar- Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Dit filmpje is inderdaad heel goed gemaakt maar bij sommige dingen zie je dat hij een beetje omhoog vliegd dat vind ik nogal raar dus denk ik dat sommige dingen wel met een Cheat/Mod gedaan is. Maar voor derest is het echt top . Die gasten kopen zn spel denk ik alleen om te modden en te stunten ze downloaden gewoon een savegame MVG gtaman122 Reageren
Swiggers Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Dit filmpje is inderdaad heel goed gemaakt maar bij sommige dingen zie je dat hij een beetje omhoog vliegd dat vind ik nogal raar dus denk ik dat sommige dingen wel met een Cheat/Mod gedaan is. Maar voor derest is het echt top . Die gasten kopen zn spel denk ik alleen om te modden en te stunten ze downloaden gewoon een savegame MVG gtaman12 Zou dat filmpje "Multiplayer" kunnen zijn?swiggers Reageren
kristof01 Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Dit filmpje is inderdaad heel goed gemaakt maar bij sommige dingen zie je dat hij een beetje omhoog vliegd dat vind ik nogal raar dus denk ik dat sommige dingen wel met een Cheat/Mod gedaan is. Maar voor derest is het echt top . Die gasten kopen zn spel denk ik alleen om te modden en te stunten ze downloaden gewoon een savegame MVG gtaman12 Zou dat filmpje "Multiplayer" kunnen zijn?swiggers Nee hoor, deze stunts zijn opgenomen onder de normale San Andreas. Dit kun je o.a. zien de voorbijrijdende personen die geen naam of healtbalk boven hun naam hebben. Het zijn dus gewoon pets die rondrijden in San Andreas. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Ze hebben de Ghost Town cheat gebruikt, het is heel rustig op de wegen. En ze hebben wel wat gekloot.... Zo hoog kan niet zonder hoge gravity. Reageren
alliedtroper Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 mja gravity omlaa gedaan, en ik denk die stunt met boot toch op multiplayer hoor. gewoon vriend in die boot zetten beetje richten en jij jumpen hé al is het niet echt gewoon Reageren
Gtakiller94 Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 dit noem ik pas echt stunten met motors , met dat bootje , daar hebben ze wel denk 1 tijdje aan gedaan of dat bootje licht daaar standaart al ik zeg dit zijn geen cheaters enzo of modders , gewoon KNAP Reageren
Rensch Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 (bewerkt) kheb 'm us goed bekeken ... maar de jump die hij maakt rond de 1:30 is wel opvallend ... de moter komt wel héél zweverig weer op z'n wielen terecht Ik denk dat ze idd iets hebben gedaan met de gravity... Overigens: to bigstijn earlier --> de wagen was een bullet hoor Kijk nog maar eens goed ... hijs te 'klein' voor een banshee ... banshee is een vrij lange wagen terwijl de bullet iets compacter is Bewerkt: 9 augustus 2007 door Rensch Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.