Jump to content

Filmpje: Bijzonder stunten zonder cheaten mogelijk?

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik denk als ze op die bmx zitten dat die cheat is gebruik voor hogeren bunny hop

Nee dah ken toch nooit! ^^ denk niet dat dat mogelijk is ... gebruik die cheat maar eens ... je vliegt kilometers hoog de lucht in :) en hun vliegen toch wel met een mooie lijn door de lucht

Geplaatst:
Ik denk persoonlijk dat dit filmpje grote bullshit is ... dik gemod

Ik had nl. al moeite met de gewone jumps! Je ziet die NGR tegen een mini-jumpje oprijden en vervolges vliegt hij stijl de lucht in ... kan echt nooit ... wel vreemd vond ik die jump naar dat bootje toe ... hoe ze dat hebben gedaan is voor mij een raatsel maar ik vind het allemaal maar een beetje vaag en niet kloppend .....

Die boot had allang weggehaald zijn door het spel zelf en ze zagen die boot niet eens als je een auto voor je ziet rijden en je draaid een rondje is de auto weg :7

Geplaatst:
Ze hebben de Ghost Town cheat gebruikt, het is heel rustig op de wegen. En ze hebben wel wat gekloot.... Zo hoog kan niet zonder hoge gravity.

weet iemand eigenlijk een mod waarmee je een andere graviti kan instellen???

Geplaatst:

Een late reactie maargoed, dit kan met de Crazy trainer 151+ hier mee kan je de grafity lager/ hoger zetten. Je kan hem volgens mij zelfs uitzetten. Er zijn ook vele cheat codes die je kan activeren. Zoals 'Infinite health' en 'Never Wanted'. Hier kan je de Trainer vinden: Crazy Trainer 151+ Je moet wel versie 1 hebben. En je moet de trainer in de map plaatsen, waar San Andreas ook staat. Meestal doe je dit zo: C/Program files/Rockstargames/Gta San Andreas/ Gta San Andreas. Je moet hem plaatsen waar gta_sa.exe staat. Die staat meestal in de normale map, dus niet bij models of data. Hoe kan ik zien welke versie ik heb?

V1.00: Dit staat nergens in het spel/ menu.

V1.01: Dit staat in het hoofdmenu/ mainmenu.

V2.00: Dit staat ook in het hoofdmenu.

Mods kan je alleen instaleren als je V1.00 hebt. Met deze patch kan je downgraden naar V1.00 :):cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...