harns Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 heeeej, als ik me san andreas aanzet, en ik laad op mijn profiel laad hij tot ongeveer 40 % en verder gaat ie niet !!!!! [ heb hem zo 10 min. laten staan en er gebeurde niks ! ] help me ! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 heeeej,als ik me san andreas aanzet, en ik laad op mijn profiel laad hij tot ongeveer 40 % en verder gaat ie niet !!!!! [ heb hem zo 10 min. laten staan en er gebeurde niks ! ] help me ! Ik raad je sowieso even aan het op een gast account nog eens te proberen. Een gast account maak je via: 'Start > configuratiescherm > gebruikersaccounts > gast > gastaccount inschakelen.' Meld je dan even af via 'start > afmelden > andere gebruiker'. Als het goed is kom je bij een nieuw scherm, waarin je uit enkele accounts kan kiezen, waaronder je net nieuwe gast-account. Meld je aan op dat account, en speel via dat account. Het schijnt dan zo te zijn dat het spel het dan ineens weer normaal kan doen. Of dat echt waar is weet ik niet, maar het is zeker wel het proberen waard. Tot slot nog even voor de goede orde: Hij knalt er niet uit bij het laden van je savegame? Heb je het probleem al eerder gehad? Heb je Windows XP of Vista? Reageren
harns Geplaatst: 7 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 - xp - hij blijft tijdens het laden gewoon hangen. - Nee nog niet eerder gehad oke zal het proberen ! dankje Reageren
Bigstijn Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) - xp - hij blijft tijdens het laden gewoon hangen. - Nee nog niet eerder gehad oke zal het proberen ! dankje Heb je modificatie's geinstaleerdt? Of heb je iets vreemds geinstaleerdt? Welke versie heb je? Je hebt v1.00 nodig voor mods, dus mischien licht het daar aan. Dan kan ik je mischien verder helpen als je antwoordt geeft op mijn vragen Edit: Als je v1.00 voor mods wil hebben moet je deze patch gebruiken om van V1.01 naar V1.00 te downgraden. Bewerkt: 7 augustus 2007 door Bigstijn Reageren
harns Geplaatst: 7 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) ik heb gellof ik 1.1 of 1.2 en gast account doet het niet Bewerkt: 7 augustus 2007 door harns Reageren
Bigstijn Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Heb je al geprobeert San Andreas te verwijderen? Dan zijn wel al je mods weg, maar is je San Andreas weer goed. Ik denk dat je een nieuwe brommer met 'Sami' geinstaleerdt hebt, dit kan niet met sami. Die kan slechts met de Img-tool wat ik je in je eerste topic had uitgelegdt Reageren
harns Geplaatst: 7 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 als ik hem dus verwijder moet ik weer opnieuw sami en mod installer enzo installeeren ? nee heb een blazer zoals in die texst stond gedaan, en een porsche. dus snap het niet ! Reageren
Bigstijn Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) als ik hem dus verwijder moet ik weer opnieuw sami en mod installer enzo installeeren ?nee heb een blazer zoals in die texst stond gedaan, en een porsche. dus snap het niet ! Nee je hoeft die programma's niet opnieuw te instaleren Je hoef slechts alleen de mods opnieuw te instaleeren, maar dat is denk ik het probleem. Want sommige voertuigen kan je niet instaleeren met 'Sami' Edit: Alle voertuigen gaan met de img-tool. Slechts sommige niet bij Sami maar dat is niet zon ramp. Ja voertuigen zijn meestal mods. Een porsche zit normaal niet in het spel, dus ik denk dat het een mod is. Bewerkt: 7 augustus 2007 door Bigstijn Reageren
harns Geplaatst: 7 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 oke maar wat versta jij onder Mods ? die voertuigen ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.