Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heey iedereen :cya:

Ik heb een signature gemaakt. Ik heb niet zo lang Paintshop Pro, maar toch heb ik mijn best gedaan. Dit is mijn sig:

V1:

post-43295-1186517009.jpg

Zou iemand hem kunnen raten? :engel:

Alvast bedankt! :)

Edit: Dit is V2

post-43295-1186526130.jpg

Bewerkt: door spoeky
Geplaatst:

Ik heb een signature gemaakt. Ik heb niet zo lang Paintshop Pro, maar toch heb ik mijn best gedaan. Dit is mijn sig:

Achtergrond is een beetje simpel, en de kleuren passen niet echt bij de render. Render is wel goed geplaatst, tekst ook en heeft de goede kleuren. Maar het zijn die kleuren van de achtergrond die heel de signature verpesten. Als je die aanpast ziet hij er best nog goed uit. ;)

Geplaatst:

Achtergrond is een beetje simpel, en de kleuren passen niet echt bij de render. Render is wel goed geplaatst, tekst ook en heeft de goede kleuren. Maar het zijn die kleuren van de achtergrond die heel de signature verpesten. Als je die aanpast ziet hij er best nog goed uit. ;)

Nou zo slecht is ie nou nog niet.

nouja je hebt wel gelijk met de achtergrond kleuren maar ondanks dat geef ik je toch een 8.0

Geplaatst:

Hey die vind ik koel!

Alleen is je render een beetje onscherp geworden en je tekst kwaliteit is ook niet best.

Heb je het toevallig naar paint toe gezet en dan opgeslagen want die laat resolutie achter.

Hoewel Photoshop het niet zoveel doet. Maar toch komt er voor jou een 7,9 weer net geen acht. Wat jammer! :D

Geplaatst:

Nou zo slecht is ie nou nog niet.

nouja je hebt wel gelijk met de achtergrond kleuren maar ondanks dat geef ik je toch een 8.0

Als ik de achter grond lichter maakt, bijvoorbeeld geel zou die dan mooier zijn?

Hey die vind ik koel!

Alleen is je render een beetje onscherp geworden en je tekst kwaliteit is ook niet best.

Heb je het toevallig naar paint toe gezet en dan opgeslagen want die laat resolutie achter.

Hoewel Photoshop het niet zoveel doet. Maar toch komt er voor jou een 7,9 weer net geen acht. Wat jammer! :D

Ik heb de signature met Photoshop gemaakt. Alleen heb ik paint gebruikt om een stukje van mijn sig te halen. Dus daarom is hij jammer genoeg iets onduidelijker. :(

Bedankt voor jullie rates! :) Toch vind ik het nog best hoog, omdat ik best slecht in photoshoppen ben. :puh: Dus ik ben hier wel blij mee. :)

Geplaatst:

Ik heb er een Versie 2 van gemaakt.

post-43295-1186526045.jpg

Zouden jullie die willen raten of zeggen of hij beter is dan de 1e?

Geplaatst:
Ik heb er een Versie 2 van gemaakt.

post-43295-1186526045.jpg

Zouden jullie die willen raten of zeggen of hij beter is dan de 1e?

Ik vind hem vele beter dan de eerste Spoeky. :) Alles past vele beter bij elkaar nu, en ziet er dan ook pakken beter uit. Je kon misschien wel wat meer variatie dan qua effecten in de achtergrond, want hij is nu een beetje saai. Maar je bent een beginner in photoshop, dus je krijgt van mij toch een 7.5/10, doe zo voort. :)

En je moet misschien is brushes proberen.

Geplaatst:

Best mooie sig Spoeky, alleen ik zou er wat meer effecten in hebben gebracht dus meer verschillende Brushes. Maar voor de rest super signature de border had trouwens ook wel wat dikker gemogen :$ ! Maar je krijgt een verdiende 8/10 ! :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...