GTAFreak007 Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 ik ben van plan deze (VETTE) game te kopen en ik heb eens een test gedaan zoals System Requirements lab daar kon ik het niet spelen en volgens Windows Game Advertiser kan ik het wel spelen wat moet ik nu geloven en hier zijn mijn specs 512 MB RAM AMD Athlon XP 1.6 Ghz nVidia GeForce 7600 GS 256 MB maar een vraagje wat is Wisselbestand ?? Mvg gtafreak007 Reageren
sevaboy Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) ik ben van plan deze (VETTE) game te kopen en ik heb eens een test gedaan zoals System Requirements lab daar kon ik het niet spelen en volgens Windows Game Advertiser kan ik het wel spelen wat moet ik nu geloven en hier zijn mijn specs 512 MB RAM AMD Athlon XP 1.6 Ghz nVidia GeForce 7600 GS 256 MB maar een vraagje wat is Wisselbestand ?? Mvg gtafreak007 De systeemeisen zijn; Minimale Systeemeisen: > Windows XP> 512MB RAM> 2 GHz Intel Pentium 4 processor of vergelijkbaar> 128MB Direct3D ondersteunende videokaart> DirectX 9.0 ondersteunende videokaat-driver> 8x DVD-ROM station> 4.6 GB vrije ruimte op harde schijf> DirectX 9.0c (zit bij het spel)> DirectX 8.1 ondersteunende geluidskaart> Keyboard en muis Aanbevolen Systeemeisen: > 3GHz Intel Pentium 4 processor of vergelijkbaar> 1GB RAM> ATI X800 serie-kaart, NVIDIA GeForce 6800 serie-kaart of hogerRest van de aanbevolen systeemeisen is gelijk aan de minimale systeemeisen. Ondersteunde Videokaarten: > ATI X1900 series> ATI X1800 serie-kaarten> ATI X1600 serie-kaarten> ATI X1300 serie-kaarten> ATI X850 serie-kaarten> ATI x800 serie-kaarten> ATI x700 serie-kaarten> ATI x600 serie-kaarten> ATI Radeon 9800 serie-kaarten> ATI Radeon 9700 serie-kaarten> ATI Radeon 9600 serie-kaarten> ATI Radeon 9500 serie-kaarten> NVIDIA GeForce 7800 serie-kaarten> NVIDIA GeForce 6800 serie-kaarten> NVIDIA GeForce 6600 serie-kaarten> NVIDIA GeForce 6200 serie-kaarten> NVIDIA GeForce FX serie-kaarten Ik hoop dat je hier mee geholpen bent,want zoveel verstand van pc's heb ik niet. Bewerkt: 8 augustus 2007 door sevaboy Reageren
Ice Banana Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) Zozo, ik heb in totaal iets van 13 uurtjes oblivion erop zitte en de game is gewoon erg vet . Maar ik heb uit puur egoisme die Lucien Lachanche gemold, hij had zo'n mooie robes . Maar kan ik nu nog altijd bij The Dark Brotherhood? Of is dit niet meer mogelijk omdat je het passwoord niet gehoord hebt? (Sanguine, my brother).Weet trouwens iemand hoe ik zo'n Imperial Knight inmaak? Je weet wel, van die knights met hun wit gouden armor, dat wil ik zo graag . Annyway, Ik ben een Dark Elf (lvl 5) Sterrebeeld is Mage en class is Witch hunter . Vette game is dit. Weet trouwens iemand die spell die uit de Goblin Shaman Staff komt? De Bliksemflitsen ? IB Bewerkt: 8 augustus 2007 door ICE BANANA Reageren
Backsmash Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) eeuh zon imperial knight. ik slachtte deze altijd af met een gedownloade spreuk of gedownload zwaard. ik had een mod waarbij ik een gigantisch sterke dagger kreeg, welke dan gewoon in een tuin lag. dus ik raapte dat ding op en je kon gewoon in een paar klappen zon gast afmaken. let wel op dat je dan snel weg ga. ik heb ook steeds zin om m te gaan spelen maar jammer genoeg is mn cd kapot Bewerkt: 8 augustus 2007 door Backsmash Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) Zozo, ik heb in totaal iets van 13 uurtjes oblivion erop zitte en de game is gewoon erg vet . Maar ik heb uit puur egoisme die Lucien Lachanche gemold, hij had zo'n mooie robes . Maar kan ik nu nog altijd bij The Dark Brotherhood? Of is dit niet meer mogelijk omdat je het passwoord niet gehoord hebt? (Sanguine, my brother).Weet trouwens iemand hoe ik zo'n Imperial Knight inmaak? Je weet wel, van die knights met hun wit gouden armor, dat wil ik zo graag . Annyway, Ik ben een Dark Elf (lvl 5) Sterrebeeld is Mage en class is Witch hunter . Vette game is dit. Weet trouwens iemand die spell die uit de Goblin Shaman Staff komt? De Bliksemflitsen ?IB Nee je kunt nou de Dark Brotherhood niet meer joinen (tenzij je hem resurrect). En die robe kon je trouwens ook ergens anders krijgen En zo'n Imperial Knight is best makkelijk te vermoorden gewoon goed blocken zodat hij je niet echt raakt en dan hak je hem wel een keer neer, Tenzij er dan heel veel guards op je af komen dan wordt het wel moeilijker. Dit had je beter hier in "Het grote Oblivion topic" kunnen plaatsen http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...5&start=165 Bewerkt: 8 augustus 2007 door -->nick<-- Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 dan zou ik het kunnen spelen want ik kan Battlefield 2 en Batllefield 2142 perfect spelen Bedankt Mvg gtafreak007 Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Ik denk alleen niet dat je het echt heel hoog kunt afdraaien Want op low spelen is niet echt leuk want normaal heb je een heel mooi uitzicht enz. maar als je op low speelt zie je hooguit 3 meter voor je en de rest is grijs. Reageren
Verrity Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Zozo, ik heb in totaal iets van 13 uurtjes oblivion erop zitte en de game is gewoon erg vet . Maar ik heb uit puur egoisme die Lucien Lachanche gemold, hij had zo'n mooie robes . Maar kan ik nu nog altijd bij The Dark Brotherhood? Of is dit niet meer mogelijk omdat je het passwoord niet gehoord hebt? (Sanguine, my brother).Weet trouwens iemand hoe ik zo'n Imperial Knight inmaak? Je weet wel, van die knights met hun wit gouden armor, dat wil ik zo graag . Annyway, Ik ben een Dark Elf (lvl 5) Sterrebeeld is Mage en class is Witch hunter . Vette game is dit. Weet trouwens iemand die spell die uit de Goblin Shaman Staff komt? De Bliksemflitsen ?IB Lucien Lechance wordt voor je gemold je kan hem vinden in Applewatch nadat je in Anvil moest kijken wie de verader was. De Robes krijg je van dat afschuwelijke wijf (High Elf volgens mij) Als je een hoger lid bent van The Cheydinhal Sancturary misschien wel. Dat mooie witgoude armour kan je NIET krijgen die hoort bij The Imperial Guard Captains. Je kan wel heel mooi armour kirjgen Imperial Dragon Armour als je de Main Quest Line uitspeelt. Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 29 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2007 Je kan die kleding van de dark brotherhood stelen in Leyawiin in het huis van die kerel die je ook moet vermoorden op het einde van de dark brotherhood die kerel reist tussen steden en als je bij hem komt zegt die "you'll come any closer and i'll turn your bones to ash" (ik kan niet op zijn naam komen) maar goed bij hem thuis zit ergens achter het schilderij die kleding. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.