osmgek11 Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 wet iemand hoe dit spel heet http://nl.youtube.com/watch?v=pNrnDUg0dng Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 ik denk dat dit Midtown Madness is Mvg gtafreak07 Reageren
Eros Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Is inderdaad Midtown Madness. Een van mijn eerste spellen ooit. ^^ Reageren
Dizzee Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) En als je oplettend gaat kijken kan je in de eerste 3 seconden al weten over welk spel het gaat. Dan komt er in witte letters op een blauwe achtergrond dit te staan: 'Lader 1. Responding on gas alarm. On Middtown Maddnes' Wel verkeerd geschreven daar, maar laten we niet muggenziften. Bewerkt: 7 augustus 2007 door Dizzee Reageren
gammie_ Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Haha om precies te zijn is dit Midtown Madness 2 Deze game is al wat jaartjes oud, volgens mij van 2000. Hier kun je de demo downloaden: gamernet.nl/demos/Midtown Madness 2 Reageren
Galiorix Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Zijn er eigenlijk daarna nog delen uit gekomen? Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 haha , ik speel het nog steeds met ze tweeen online .. whahaha soms wel grappig alsnog hoor we doen het met het stuur .. Reageren
osmgek11 Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 hoe krijg je die brandweer wagen dan in het spel Reageren
Rullez Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 hoe krijg je die brandweer wagen dan in het spel Als je dat rooi groote gevaarte bedoelt op het plaatje van de cover. Dat is een engelse bus. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 hoe krijg je die brandweer wagen dan in het spel de brandweer kan je er ook bij krijgen , alleen ik denk wel dat je die erbij moet halen , verder al ben je al wat verder in het spel kan je hem gewoon kiezen als auto , Reageren
Rullez Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 hoe krijg je die brandweer wagen dan in het spel de brandweer kan je er ook bij krijgen , alleen ik denk wel dat je die erbij moet halen , verder al ben je al wat verder in het spel kan je hem gewoon kiezen als auto , Of een mod? Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 hoe krijg je die brandweer wagen dan in het spel de brandweer kan je er ook bij krijgen , alleen ik denk wel dat je die erbij moet halen , verder al ben je al wat verder in het spel kan je hem gewoon kiezen als auto , Of een mod? nee zeker geen mod , je kan hem gewoon erbij winnen als je iets verder bent in het spel , of je kan hem al gelijk kiezen dat moet je dan ff kijken. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Nee, enkel MM1 en 2. Er is ook nog een Midtown Madness 3 uitgekomen in 2004... Jammer genoeg was hij wel alleen voor de Xbox console Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Nee, enkel MM1 en 2. Er is ook nog een Midtown Madness 3 uitgekomen in 2004... Jammer genoeg was hij wel alleen voor de Xbox console precies , maar Midtown Madness is nooit zo bekend geworden vind ik , Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.