proost Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Mijn spray can is op waar kan ik een nieuwe halen? kheb al op maps gezien maar vind er geen en gewoon als wapen een vuist, dat is ook weg iemand een idee hoe dat komt? ik moet altijd met een wapen rondlopen nu bedankt Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Een spray can kun je gewoon vinden in het huis waar je begint, CJ's huis dus, in Grove Street. Bovenin een slaapkamer vind je een spray can. Je kunt van wapen wisselen door op de rechter enter toets te drukken of door met het muiswieltje te scrollen. Reageren
proost Geplaatst: 7 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) Flying Dutchman zei: Een spray can kun je gewoon vinden in het huis waar je begint, CJ's huis dus, in Grove Street. Bovenin een slaapkamer vind je een spray can. Je kunt van wapen wisselen door op de rechter enter toets te drukken of door met het muiswieltje te scrollen. ja van wapen wisselen ok, maar daar zit die vuist niet meer tussen normaal? edit: is dat mss omdat ik een boksijzer heb? bedankt voor die spray can in elk geval Bewerkt: 7 augustus 2007 door proost Reageren
spoeky Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 proost zei: Flying Dutchman zei: Een spray can kun je gewoon vinden in het huis waar je begint, CJ's huis dus, in Grove Street. Bovenin een slaapkamer vind je een spray can. Je kunt van wapen wisselen door op de rechter enter toets te drukken of door met het muiswieltje te scrollen. ja van wapen wisselen ok, maar daar zit die vuist niet meer tussen normaal? edit: is dat mss omdat ik een boksijzer heb? bedankt voor die spray can in elk geval Dat is heel normaal. Als je de boksijzer hebt, vervangt het de vuist. Dat komt omdat de boksijzer en vuist in dezelfde slot zitten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.