iironieii Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 er staat connecting too server ofzo iets en dan allemaal cijfers maar ik blijf maar die vice city zien ofzo en het duurt zoizo langer dan 5min wie weet hoe dat komt? aub help mij! probeer het al 3 week als het niet nog langer is alfast bedankt iironieii hoop jullie online te zien... Reageren
spoeky Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 (bewerkt) iironieii zei: er staat connecting too server ofzo iets en dan allemaal cijfers maar ik blijf maar die vice city zien ofzo en het duurt zoizo langer dan 5min wie weet hoe dat komt? aub help mij! probeer het al 3 week als het niet nog langer isalfast bedankt iironieii hoop jullie online te zien... Ik denk dat je Sa:mp bedoelt? Je ziet waarschijnlijk het Vinewood teken. Heb je wel V1 van San Andreas? Anders kan je hem niet spelen en krijg je die foutmelding. Ik denk dat je moet downgraden. Hier kan je de downgrader vinden. Die zet je gewoon in dezelfde map als waar jij Sa hebt geïnstalleerd. Downgrade en installeer daarna Samp opnieuw. Hopelijk helpt dit! Bewerkt: 7 augustus 2007 door spoeky Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 spoeky zei: iironieii zei: er staat connecting too server ofzo iets en dan allemaal cijfers maar ik blijf maar die vice city zien ofzo en het duurt zoizo langer dan 5min wie weet hoe dat komt? aub help mij! probeer het al 3 week als het niet nog langer isalfast bedankt iironieii hoop jullie online te zien... Ik denk dat je Sa:mp bedoelt? Je ziet waarschijnlijk het Vinewood teken. Heb je wel V1 van San Andreas? Anders kan je hem niet spelen en krijg je die foutmelding. Ik denk dat je moet downgraden. Hier kan je de downgrader vinden. Die zet je gewoon in dezelfde map als waar jij Sa hebt geïnstalleerd. Downgrade en installeer daarna Samp opnieuw. Hopelijk helpt dit! Of de server zit vol.OF je ben banned Reageren
iironieii Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 nou ik kan nog niet geband zijn want heb nog nooit gespeeld en die patch die had ik al gedownload en de server is ook niet vol... ik zie wel die vinewood ding maar dan staat er links boven conecting toe en dan allemaal cijfers en dat duurt echt heeeeeeel lang... ik weet niet waarom het zo lang duurt maja togh nog bedankt;) hoop dat jullie me verder kunnen helpen=) hoop jullie snel te spreken op gta mp alfast bedankt iironieii Reageren
Bigstijn Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 iironieii zei: nou ik kan nog niet geband zijn want heb nog nooit gespeeld en die patch die had ik al gedownload en de server is ook niet vol...ik zie wel die vinewood ding maar dan staat er links boven conecting toe en dan allemaal cijfers en dat duurt echt heeeeeeel lang... ik weet niet waarom het zo lang duurt maja togh nog bedankt;) hoop dat jullie me verder kunnen helpen=) hoop jullie snel te spreken op gta mp alfast bedankt iironieii Heb je deze Common Problems al doorgelezen. Daar staan bijna alle problemen genoteerdt. Als het daar niet bij zit, licht het mischien nog aan je instellingen. Reageren
-Omar- Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Probeer je steeds in te loggen in de zelfde server of duurt het bij alle servers zo lang? Mischien moet je San Andreas Multi Player (SAMP, SA:MP) opnieuw installeren. Ik heb het ook wel eens gehad ik heb hem toen opnieuw geinstelleerd. Veel succes ermee Reageren
spoeky Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) Zorg ervoor dat je sa:mp V 0.2.1 hebt! Sa:mp V 0.2 doet het namelijk niet. Die was gehackt waardoor de servers het niet meer deden. Als je V 0.2.1 nog niet hebt, kan je die hier downloaden. Bewerkt: 8 augustus 2007 door spoeky Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 spoeky zei: Zorg ervoor dat je sa:mp V 0.2.1 hebt! Sa:mp V 0.2 doet het namelijk niet. Die was gehackt waardoor de servers het niet meer deden. Als je V 0.2.1 nog niet hebt, kan je die hier downloaden. Inderdaad is dat een probleem die vaak voorkomt. Als je een oudere versie hebt van SA-MP, en een server draait op een nieuwere versie, doet hij het inderdaad niet en blijf je ook hangen bij "Vinewood". Dan maakt de versie van SA niet uit, zoals velen beweren. Gewoon de nieuwste (opnieuw) downloaden en (her)installeren. Verplaatst naar SA-MP forum . Reageren
iironieii Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 jeuj hij doet het! bedankt voor het helpen allemaal maar ik moest hem idd weer opnieuw installeeren maar togh bedankt het is wel tof online bedankt voor jullie hulp echt top check je later=) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.