x_alex_3600_x Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Hallo, Ik heb problemen met mijn memorycard , ik heb een omgebouwde PSP En wie dat ook heeft weet dat er mapjes inkomen vanzodra je de memorycard formateert. en ik heb net een memorycard van 4 gig, maar als ik die formateer dan komen er geen mapjes in , ik formateer hem met FAT32 , iemand die ik ken zegt dat ik hem niet met FAT32 moet formateren maar met FAT. En als ik de momorycard in de psp steek dan zeg mijn psp , "Er is geen meorystick geplaatst" ! Wat moet ik doen ? Ik kan mijn Memorycard niet met FAT formateren maar alleen met FAT32 !!! het ligt niet aa mijn pc , want met mijn memorycard van 1 gig lukt het wel , HELP MIJ !!! A.U.B. IK heb het snel nodig Mvg , Alex
Mania-92 Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 Sorry maar hier mogen wij jou niet mee helpen... Ik quote: Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor) En aangezien jou PSP omgebouwd is... Helaas dus. >>> Door Jowx: <<<
Recommended Posts