Jump to content

fotje op de radio

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb gister een nieuwe save gestart op GTA SA...en toen zat ik bij de missie cesar vialpando...nadat ik een rit maakte in die auto rigting unity station kreeg ik het volgende te horen

"a message from denis to carl,she says she miss you en she's desperate..yes that 's the word she used desperate"

dit heb ik natuurlijk al vaker gehoord maar toen had ik een relatie met denise...nu had ik dus(nog maar bij de missie cesar vialpando)nog geen relatie met haar duss is er een foutje in het spel :cya:

Geplaatst:

dit is waarschijnlijk geen fout, maar de radio herhaalt altijd hetzelfde boeltje hé :puh:

je hebt gewoon de pech gehad volgens mij dat je op dat moment naar die radio aan het luisteren was :puh:

Geplaatst:

hahaha lijkt me grappig als iemand op straat zegt....heej ben jij niet die gast die zijn vriendin nooit meer bezoekt....of als je tydens je dat onderweg naar een restaurant je radio op RLS zet en dat je opeens hoort

"a message from denis to carl,she says she miss you en she's desperate..yes that 's the word she used desperate"

loll :D^_^

Geplaatst:

zo heb ik ook iets op de radio gehoord

hier staat het vrij vertaald:

"ik durf de laatste tijd niet meer buitenkomen met die gestoorde Carjacker in de stad"

"ik weet het iedereen is er bang van, maar als hij mij carjackt dan zal ik hem..."

dit verwijst duidelijk naar CJ

Geplaatst:
ik heb een beetje gezocht en vond dit:

http://www.rockstargames.com/sanandreas/

dan ga boven in naar soundtracks en dan heb je de radio's.

ze zijn zow kort omdat als je een auto hebt gejat blijf je er geen 2 uur in maar paar min.

daarom worden ze herhaalt en kan er nu een slotje op! :slotje:

-_- :sigaar:

De radio's zijn niet zo kort, het zijn maar samples die op de SA site staan. :puh: In het spel duren de radio's wel een stuk langer, maar worden ze inderdaad steeds herhaalt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...