bramboy Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 1.de auto's rijden heel hard een auto zonder schade is uniek, geen mods. ik wil weten of dat bij meer is, anders zou ik graag weten hoe je het veranders 2. een 100% savegame download, als ik hem in gta sa userfiles gezet heb en gta sa start, load game, 100%savegame start dan begint hij zoals een nieuw spel. hoe kan dit ?????????????? bramboy Reageren
Bigstijn Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 bramboy zei: 1.de auto's rijden heel hard een auto zonder schade is uniek, geen mods.ik wil weten of dat bij meer is, anders zou ik graag weten hoe je het veranders 2. een 100% savegame download, als ik hem in gta sa userfiles gezet heb en gta sa start, load game, 100%savegame start dan begint hij zoals een nieuw spel. hoe kan dit ?????????????? bramboy 1) Dit is ook bij mij op de snelweg van L.V. het is behoorlijk irritant en ik weet helaas niet hoe ik er van af kan komen. 2) Heb je wel de goede versie? Waarschijnlijk download jij een savegame voor de verkeerde versie. Hoe kan ik zien welke versie ik heb? V1.00: Staat nergens in het spel. V1.01: Staat rechtsonder in het hoofdmenu. V2.00: Staat ook rechtsonder in het hoofdmenu. Reageren
bramboy Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) Bigstijn zei: bramboy zei: 1.de auto's rijden heel hard een auto zonder schade is uniek, geen mods.ik wil weten of dat bij meer is, anders zou ik graag weten hoe je het veranders 2. een 100% savegame download, als ik hem in gta sa userfiles gezet heb en gta sa start, load game, 100%savegame start dan begint hij zoals een nieuw spel. hoe kan dit ?????????????? bramboy 1) Dit is ook bij mij op de snelweg van L.V. het is behoorlijk irritant en ik weet helaas niet hoe ik er van af kan komen. 2) Heb je wel de goede versie? Waarschijnlijk download jij een savegame voor de verkeerde versie. Hoe kan ik zien welke versie ik heb? V1.00: Staat nergens in het spel. V1.01: Staat rechtsonder in het hoofdmenu. V2.00: Staat ook rechtsonder in het hoofdmenu. ik heb v2.00 ik dacht v1.00 een van v2.00 werkt ook niet hebben meer dit probleem?????????????? Bewerkt: 8 augustus 2007 door bramboy Reageren
Bigstijn Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Heb je al geprobeert met de downgrader naar V1.00 te downgraden? Je moet na dat je gedowngrade hebt het nog eens proberen. Reageren
-Omar- Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Het klinkt mischien stom maar heb je hem wel uitgepakt met winrar? Maar als je hem downgrade gaan d8 ik de savegames niet mee bijv: Je hebt versie2.0 en je downgrade hem naam versie1.0 dat zijn jou savegame's nog steeds v2. Er is hier wel een topic over hoe je dat verandert alleen ik weet niet meer hoe sorry Veel succes ermee Reageren
Bigstijn Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 gtaman122 zei: Het klinkt mischien stom maar heb je hem wel uitgepakt met winrar?Maar als je hem downgrade gaan d8 ik de savegames niet mee bijv: Je hebt versie2.0 en je downgrade hem naam versie1.0 dat zijn jou savegame's nog steeds v2. Er is hier wel een topic over hoe je dat verandert alleen ik weet niet meer hoe sorry Veel succes ermee Sorry, dit ben ik helemaal vergeten te vermelden! Je moet je savegames wel uitpakken met 'Winrar' Heb je dit programmatje niet, dan werken je savegames ook niet. Hier kan je een trial vinden: Klik Deze zal werken voor 30 dagen, als die zijn afgelopen kan je nog gewoon doorgaan. Er komt alleen een melding dat je het moet kopen. Maar bij mij kan ik gewoon doorklikken Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Ik heb nog een aanvulling. Als je hulp nodig hebt bij het downgraden, dan heb ik via de zoekfunctie een Tutorial van Jow Tommy Verceti gevonden. Je moet in jouw geval Alinea 1 hebben van zijn post, aangezien je aangaf dat je versie 2.0 hebt. Reageren
bramboy Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Citaat 1) Dit is ook bij mij op de snelweg van L.V. het is behoorlijk irritant en ik weet helaas niet hoe ik er van af kan komen.en die auto's is bij mij overal zelfs op de gewone wegen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.