Jump to content

Verrassing op de Wii

Recommended Posts

Geplaatst:

Er komt in September een verrassing op de Wii: zie dit:

Reggie Fils-Aime, een van de belangrijkste Nintendo-kopstukken van het moment, liet zopas weten dat Wii-bezitters binnenkort een leuke verrassing mogen verwachten. Niet alleen zal het nieuwe kanaal Check Mii Out beschikbaar worden, er zal nog een onaangekondigd cadeautje verschijnen. Was het precies zal worden kon Reggie Fils-Aime nog niet verklappen, maar hij liet vallen dat de verrassing eind september zal opduiken.

Ik denk persoonlijk dat ze het hier hebben over een demokanaal, want ik vond dit op wikipedia:

Wiiware; (voorheen dacht men dat dit om een Demokanaal zou gaan). Binnenkort komt er een nieuw kanaal voor de Wii, waarop nieuwe (kleine) spellen te downloaden zijn. Dit is vooral bedoeld om de zogenaamde "indie developpers", kleine onafhankelijke ontwikkelaars, spellen voor de Wii uit te laten brengen. De spellen worden opgeslagen op het interne geheugen van de Wii of op een SD kaart.

En dit op Gamersnet

Nintendo heeft aangekondigd dat de Wii zeer binnenkort van een demokanaal wordt voorzien. Het demokanaal, dat we al kennen van de Xbox 360, zal uiteraard demo's gaan brengen van games die nog moeten gaan uitkomen zodat we een weloverwogen keuze in de gameshop kunnen gaan maken. Naast dit nieuwe demo-kanaal konden we al onder andere retro-games downloaden via de virtual console van de Wii, het lokale weer checken en het laatste nieuws volgen. De demo's kunnen worden opgeslagen op een SD-kaartje of op het geheugen van de Wii zelf. Wanneer het demokanaal precies operationeel wordt is niet bekend, maar de verwachting is dat het niet al te lang zal gaan duren voordat ook de Wii voorzien zal zijn van deze online-service.

Wat denken jullie?

Geplaatst:

Als het geen Wii points gaat kosten, lijkt mij het erg leuk. En als er een demokanaal komt zal mijn SD kaart zo vol staan ^_^.

Geplaatst: (bewerkt)

Leuk idee , ik hoop dat er een beetje goede demo's komen.

Bewerkt: door DenkaanHenk
Geplaatst:
Straks is het GTA IV downloadbaar op de virtual console :puh::D

Zou het kunnen.......

Ik denk het niet GTA IV komt geen eens op de Wii dus ja.. ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...