kgta forum Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) Als ik in little havana op de hoofdweg ( vlakbij de printworks ) die securycar wil pakken die bij el banco corrupto staat dan is ie op slot. weet iemand hoe ik hem toch kan krijgen want bij mijn vc rijden ze nouwelijks rond ik heb al een paar truckjes geprobeerd zoals met een andere auto hem de pay & spray in te duwen en dan mijn eigen auto erin te rijden en dan gaat de deur dicht en dan spuit ie mijn eigen auto over maar dan is de securycar verdwenen wie kan mij hier alsjeblieft mee helpen Bewerkt: 8 augustus 2007 door kgta forum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2007 Die Securicar bij El Banco Corrupto is met geen mogelijkheid te openen. Ik heb het zelf even uitgeprobeerd. Het beste is om deze Securicar te laten staan en op zoek gaan naar een rijdende Securicar. Het beste kun je zoeken naar een rijdende Securicar in de omgeving van Vice Port en vooral in de omgeving van de Boatyard zou je wel eens succes kunnen hebben. Hieronder zie je een plaatje van een rijdende Securicar. Klik op de afbeelding om de oorspronkelijke grootte te weergeven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2007 Als je het lukt om die securicar in een Pay '&' Spray te krijgen zou je ook gewoon kunnen proberen hem in een garage te doen , misschien dat dat helpt. greetz. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kgta forum Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2007 Als je het lukt om die securicar in een Pay '&' Spray te krijgen zou je ook gewoon kunnen proberen hem in een garage te doen , misschien dat dat helpt.greetz. een ding is zo dat je daar geen garage in de buurt hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kgta forum Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2007 Die Securicar bij El Banco Corrupto is met geen mogelijkheid te openen. Ik heb het zelf even uitgeprobeerd. Het beste is om deze Securicar te laten staan en op zoek gaan naar een rijdende Securicar. Het beste kun je zoeken naar een rijdende Securicar in de omgeving van Vice Port en vooral in de omgeving van de Boatyard zou je wel eens succes kunnen hebben. Hieronder zie je een plaatje van een rijdende Securicar. Klik op de afbeelding om de oorspronkelijke grootte te weergeven zoals ik al zei bij mijn gta vc rijden ze bijna niet rond of soms ook wel niet . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kgta forum Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2007 Als je het lukt om die securicar in een Pay '&' Spray te krijgen zou je ook gewoon kunnen proberen hem in een garage te doen , misschien dat dat helpt.greetz. het probleem is al opgelost want als ik naar die securycar loop dan is ie dicht maar als ik gewoon een rondje ga rijden door little havana en rij terug naar de securycar dan is ie wel open dat vind ik heel vreemd maar dat is ook zo bij politiewagens soms staat ie er niet en rij ik een rondje en dan staat ie er wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
alliedtroper Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2007 is bij alle gtas al zo als ik mij het goed herinner. gewoon even rondje rond blok lope/rijden en de klus is geklaard ( meerstal toch ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kgta forum Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grovegang Geplaatst: 14 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2007 Ik bn er soms ok naar op soek maar kan m ok meestal niet vinden. Bedankt voor de tip dat ze daar soms rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kgta forum Geplaatst: 15 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2007 (bewerkt) Als ik in little havana op de hoofdweg ( vlakbij de printworks ) die securycar wil pakken die bij el banco corrupto staat dan is ie op slot. weet iemand hoe ik hem toch kan krijgen want bij mijn vc rijden ze nouwelijks rond ik heb al een paar truckjes geprobeerd zoals met een andere auto hem de pay & spray in te duwen en dan mijn eigen auto erin te rijden en dan gaat de deur dicht en dan spuit ie mijn eigen auto over maar dan is de securycar verdwenen wie kan mij hier alsjeblieft mee helpen ik vind eerlijk gezegd dat dit onderwerp niet meer nodig is want ik heb al andwoordt gekregen dus vraag ik een Bewerkt: 30 juni 2008 door kgta forum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.