Jump to content

securycar


kgta forum

Recommended Posts

Als ik in little havana op de hoofdweg ( vlakbij de printworks ) die securycar wil pakken die bij el banco corrupto staat dan is ie op slot. :slotje: weet iemand hoe ik hem toch kan krijgen want bij mijn vc rijden ze nouwelijks rond ik heb al een paar truckjes geprobeerd zoals met een andere auto hem de pay & spray in te duwen

en dan mijn eigen auto erin te rijden en dan gaat de deur dicht en dan spuit ie mijn eigen auto over maar dan is de securycar verdwenen wie kan mij hier alsjeblieft

mee helpen :?:slotje:

Bewerkt: door kgta forum
Link to comment
Delen op andere websites

Die Securicar bij El Banco Corrupto is met geen mogelijkheid te openen. Ik heb het zelf even uitgeprobeerd. Het beste is om deze Securicar te laten staan en op zoek gaan naar een rijdende Securicar. Het beste kun je zoeken naar een rijdende Securicar in de omgeving van Vice Port en vooral in de omgeving van de Boatyard zou je wel eens succes kunnen hebben. Hieronder zie je een plaatje van een rijdende Securicar.

securicardf7.th.png

Klik op de afbeelding om de oorspronkelijke grootte te weergeven

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het lukt om die securicar in een Pay '&' Spray te krijgen zou je ook gewoon kunnen proberen hem in een garage te doen , misschien dat dat helpt.

greetz.

een ding is zo dat je daar geen garage in de buurt hebt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Die Securicar bij El Banco Corrupto is met geen mogelijkheid te openen. Ik heb het zelf even uitgeprobeerd. Het beste is om deze Securicar te laten staan en op zoek gaan naar een rijdende Securicar. Het beste kun je zoeken naar een rijdende Securicar in de omgeving van Vice Port en vooral in de omgeving van de Boatyard zou je wel eens succes kunnen hebben. Hieronder zie je een plaatje van een rijdende Securicar.

securicardf7.th.png

Klik op de afbeelding om de oorspronkelijke grootte te weergeven

zoals ik al zei bij mijn gta vc rijden ze bijna niet rond of soms ook wel niet .

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het lukt om die securicar in een Pay '&' Spray te krijgen zou je ook gewoon kunnen proberen hem in een garage te doen , misschien dat dat helpt.

greetz.

het probleem is al opgelost want als ik naar die securycar loop dan is ie dicht maar als ik gewoon een rondje ga

rijden door little havana en rij terug naar de securycar dan is ie wel open dat vind ik heel vreemd

maar dat is ook zo bij politiewagens soms staat ie er niet en rij ik een rondje en dan staat ie er wel ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik in little havana op de hoofdweg ( vlakbij de printworks ) die securycar wil pakken die bij el banco corrupto staat dan is ie op slot. :slotje: weet iemand hoe ik hem toch kan krijgen want bij mijn vc rijden ze nouwelijks rond ik heb al een paar truckjes geprobeerd zoals met een andere auto hem de pay & spray in te duwen

en dan mijn eigen auto erin te rijden en dan gaat de deur dicht en dan spuit ie mijn eigen auto over maar dan is de securycar verdwenen wie kan mij hier alsjeblieft

mee helpen :?:slotje:

ik vind eerlijk gezegd dat dit onderwerp niet meer nodig is want ik heb al andwoordt gekregen dus vraag ik een :slotje:

Bewerkt: door kgta forum
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...