kgta forum Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) even een opmerking over die screenshot van dat T-shirt van gamer edo met dat T-shirt van tommy vercetti met die tekst erop waar heeft gamer edo dat vandaan want die zou ik ook wel willen hebben Bewerkt: 8 augustus 2007 door kgta forum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2007 even een opmerking over die screenshot van dat T-shirt van gamer edo met dat T-shirt van tommy vercetti met die tekst erop waar heeft gamer edo dat vandaan want die zou ik ook wel willen hebben De enige outfit in Vice City die volgens mij voldoet aan jouw omschrijving is de Franky Outfit en die krijg je na het voltooien van de 100 %. Nadat je Vice City voor 100 % hebt uitgespeeld kun je deze outfit gebruiken door de pick-up te pakken die dan in het kantoor van de Vercetti Estate te vinden is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kgta forum Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2007 even een opmerking over die screenshot van dat T-shirt van gamer edo met dat T-shirt van tommy vercetti met die tekst erop waar heeft gamer edo dat vandaan want die zou ik ook wel willen hebben De enige outfit in Vice City die volgens mij voldoet aan jouw omschrijving is de Franky Outfit en die krijg je na het voltooien van de 100 %. Nadat je Vice City voor 100 % hebt uitgespeeld kun je deze outfit gebruiken door de pick-up te pakken die dan in het kantoor van de Vercetti Estate te vinden is bedankt voor de tip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kgta forum Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2007 (bewerkt) even een opmerking over die screenshot van dat T-shirt van gamer edo met dat T-shirt van tommy vercetti met die tekst erop waar heeft gamer edo dat vandaan want die zou ik ook wel willen hebben ik wil graag een op dit onderwerp want ik heb al andwoordt gekregen Bewerkt: 16 augustus 2007 door kgta forum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2007 Slotje hoefd niet , als mensen nog een vraag hebben over de Franky Outfit kunnen ze die hier stellen en hoeven ze geen nieuw topic te openen Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kgta forum Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2007 (bewerkt) Slotje hoefd niet , als mensen nog een vraag hebben over de Franky Outfit kunnen ze die hier stellen en hoeven ze geen nieuw topic te openen Greetz das, waar! maar dan openen ze maar een nieuw topic Bewerkt: 19 augustus 2007 door kgta forum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.