Jump to content

hoe ga ik mee met een maatje

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo

ik wil in gta sa-mp meegaan met een maatje maar als ik in de auto stap slaat hij de andere uit welke toets is dat of hoe moet je dat doen

Geplaatst:
hallo

ik wil in gta sa-mp meegaan met een maatje maar als ik in de auto stap slaat hij de andere uit welke toets is dat of hoe moet je dat doen

Alle bekende vragen omtrent SA: MP zijn in op een rijtje gezet in het topic SA: MP FAQ die je hier kunt vinden: *KLIK*. Zoals je daar ziet kun je iemand joinen in een voertuig door op G te drukken :)

O ja, dit hoort beter thuis in het subforum van SA: MP, dus als je dit hebt gelezen verplaats ik 't even...

• 2 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Sorry dat ik zoon oude topic weer open maar ik snap het toch nog nien met de G toets enzo.

Ik wil dus heel graag dat ik met iemand anders meer rijd of iemand met mij, wil iemand dat even stap-voor-stap uitleggen.

X-boy

PS: heb op de link gekeken hoor ^_^

Bewerkt: door X-boy
Geplaatst:

Als je met iemand mee wilt rijden, moet je bij een passagierdeur gaan staan, mits de auto er één heeft, en dan op G drukken. Bij sommige auto's, bestelauto's(Enforcer, Burrito, Ambulance) moet je bij het achterwiel staan, naar de achterkant kijken en dan op G drukken. Als je gewoon voor de achterdeuren staat wil het meestal niet.

Geplaatst: (bewerkt)
Sorry dat ik zoon oude topic weer open maar ik snap het toch nog nien met de G toets enzo.

Ik wil dus heel graag dat ik met iemand anders meer rijd of iemand met mij, wil iemand dat even stap-voor-stap uitleggen.

X-boy

PS: heb op de link gekeken hoor ^_^

als je bij iemand in de auto wil gaan zitten, hoef je alleen maar op G te drukken en dan stap je erbij in de auto, zo simpel is dat.

Greetz,

Black Force

EDIT: TE LAAT :duh:

Bewerkt: door Black Force
Geplaatst:
okay bedank, nu snap ik het :)

Maar hoe kan ik dan schieten ??

Door op H te drukken zal je uit het raam gaan hangen en kan je schieten. Dit kan alleen met bepaalde guns. (Uzi, tec9 etc.)

Veel plezier!

Boris H.

Geplaatst:
Ok :klap:;):puh:0_0

Kun je dan ook richten ??

Ik zou zeggen:" Test het zelf, je weet nu hoe het moet ;)

Maar om toch ff antwoord te geven: Ja, je kan ook richten.

Geplaatst:
Okay, kan het niet testen want me computer is kapoet.

Als je computer kapot is, waarom zit je dan op de computer? ^_^

Maar kleine samenvatting:

G = Instappen bij iemand

H = Schieten

Richten? Ja dat kan, gewoon met de muis bewegen en het richtrondje beweegt wel mee

Als je wilt stoppen met de Drive-By ( Dat is schieten waarmee iemand anders rijd) Klik je op : F

Maar vaak spring je dan uit de wagen, dus ik moet er zelf ook even wat voor zoeken ;)

:cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...