Sirbrecht Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Ik wil een trailer instaleren alleen weet ik niet waarin ik hem moet opslaan...? Waar moet je het in opslaan? Deze Computer--> C:// -->Program files --> Rocktar Games --> GTA San Andreas. en dan? Alvast bedankt Reageren
-Omar- Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Je bedoelt een trainer waarmee je kan cheaten? Dan hang er vanaf welke je hebt. Dan zou je beter eerst even kunnen zeggen. Ik heb zelf de crazy 151 trainer die pak je gewoon uit met winrar en hij doet het maar ik weet niet welke jij heb Reageren
Sirbrecht Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Je bedoelt een trainer waarmee je kan cheaten?Dan hang er vanaf welke je hebt. Dan zou je beter eerst even kunnen zeggen. Ik heb zelf de crazy 151 trainer die pak je gewoon uit met winrar en hij doet het maar ik weet niet welke jij heb trainer ja:P Ik heb: San Andreas Place Manager van deze site, ( http://www.gtaforum.nl/index.php?automodul...amp;showfile=38 ) Reageren
jaah90 Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Je bedoelt een trainer waarmee je kan cheaten?Dan hang er vanaf welke je hebt. Dan zou je beter eerst even kunnen zeggen. Ik heb zelf de crazy 151 trainer die pak je gewoon uit met winrar en hij doet het maar ik weet niet welke jij heb Dat van de crazy 151 trainer klopt niet helemaal; Als je de map op het bureaublad hebt staan, moet je in de settings even de path van de GTA SA map geven {wijzigt zich vanzelf} Reageren
Sirbrecht Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Maar het maakt me niet uit, Zeg maar welke het beste is en hoe ik het werkend in GTA SA krijg, Dan vindt ik alles best:) Reageren
-Omar- Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Maar het maakt me niet uit,Zeg maar welke het beste is en hoe ik het werkend in GTA SA krijg, Dan vindt ik alles best:) Ik zou de gta San Andreas crazy trainer gebruiken ja je moet een link geven waar het staat. Dat doe je dan en bij mij bleef ie dan staan na 2 keer een link geven. Je pakt hem uit en zet hem op je bureablad (of waar je hem wild) dan druk je op het teken ( de San Andreas vrouw) dan start je hem en dan druk je op info daar kun je alle cheats zien en welke toetscombinatie's dat zijn. Tot slot start je San Andreas op ( je hebt je trainer gewoon aanstaan) en dan klik je op een toestcombinatie en hij doet het Zijn er nog problemen dan hoor ik het graag Veel suces Reageren
Sirbrecht Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Maar het maakt me niet uit,Zeg maar welke het beste is en hoe ik het werkend in GTA SA krijg, Dan vindt ik alles best:) Ik zou de gta San Andreas crazy trainer gebruiken ja je moet een link geven waar het staat. Dat doe je dan en bij mij bleef ie dan staan na 2 keer een link geven. Je pakt hem uit en zet hem op je bureablad (of waar je hem wild) dan druk je op het teken ( de San Andreas vrouw) dan start je hem en dan druk je op info daar kun je alle cheats zien en welke toetscombinatie's dat zijn. Tot slot start je San Andreas op ( je hebt je trainer gewoon aanstaan) en dan klik je op een toestcombinatie en hij doet het Zijn er nog problemen dan hoor ik het graag Veel suces Bedankt;) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.