Jump to content

Scooter

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Is het jullie niet opgevallen dat er zo weinig scooters zijn in San Andreas!?

Ik heb welles die baggio gevonduh (naam scooter) maar voorderest kom ik em bijna nooit tegen :huh: jah ok is geen echte easter egg weet ik

Bewerkt: door andyman
  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• andyman

6

• Lennert

4

• ganton_gangster007

4

• Tupac A. Shakur

2

Geplaatst:

volgens mij kan dit beter verplaatst worden

en je ziet genoeg pizzaboys staan ne rijden

Geplaatst:

dit heeft nix met een easter egg te maken dat hat je in general moeten plaatsen ;)

maarja hat je ook niet kunnen weten je bent hier nieuw op de forum.

WELKOM OP DE FORUM B)

lees trouwens de forum regels om fouten te voorkomen andyman

Geplaatst:

Nou ik zie die pizza boys op de scoot nooit <_<

zal wel aan mij liggen :blink:

Geplaatst:
Is het jullie niet opgevallen dat er zo weinig scooters zijn in San Andreas!?

Ik heb welles die baggio gevonduh (naam scooter) maar voorderest kom ik em bijna nooit tegen :huh: jah ok is geen echte easter egg weet ik

geen echte? echt geen :-)

Verplaatst naar General

Geplaatst:

ik zie ze haast nooit rijden die pizza scooters ook niet i khad laatst een baggio in LS gevonden aan de kust bij strand maar verder eigenlijk nooit :o

VC zat er boordevol mee maar ja die scooters zijn toch sloom maakt nix uit :D

Geplaatst:
ik zie ze haast nooit rijden die pizza scooters ook niet i khad laatst een baggio in LS gevonden aan de kust bij strand maar verder eigenlijk nooit :o

Nou.. de scootertjes in SA gaan wel een stukje sneller hoor, sneller dan in VC in ieder geval ;) Vooral als je zo voorovergebogen gaat zitten, dan gaan ze behoorlijk rap.

Geplaatst:

Nou.. de scootertjes in SA gaan wel een stukje sneller hoor, sneller dan in VC in ieder geval ;) Vooral als je zo voorovergebogen gaat zitten, dan gaan ze behoorlijk rap.

zal wel maar in VC paste die scootertjes in het spel want in vc had je grote uitgestrekte stranden waar altijd die scooters reden. ik ben blij dat ze in SA meer (speed)moters in et spel hebben ingevoegd in VC had je alleen de PCG 500 hier heb je volgens mij 4soorten speedmoters

Geplaatst:

zal wel maar in VC paste die scootertjes in het spel want in vc had je grote uitgestrekte stranden waar altijd die scooters reden. ik ben blij dat ze in SA meer (speed)moters in et spel hebben ingevoegd in VC had je alleen de PCG 500 hier heb je volgens mij 4soorten speedmoters

In VC heb je de PCJ-600 :puh:

En in SA heb je:

NRG-500

PCJ-600

FCR-900

BF-400

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...