andyman Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 (bewerkt) Is het jullie niet opgevallen dat er zo weinig scooters zijn in San Andreas!? Ik heb welles die baggio gevonduh (naam scooter) maar voorderest kom ik em bijna nooit tegen :huh: jah ok is geen echte easter egg weet ik Bewerkt: 23 december 2004 door andyman
mym Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 wat heeft dit met easterr eggs te maken?
Sasuke Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 Wat een easter egg zeg... Die dingen vind ik genoeg !
W3sl3y Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 volgens mij kan dit beter verplaatst worden en je ziet genoeg pizzaboys staan ne rijden
Tupac A. Shakur Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 dit heeft nix met een easter egg te maken dat hat je in general moeten plaatsen maarja hat je ook niet kunnen weten je bent hier nieuw op de forum. WELKOM OP DE FORUM B) lees trouwens de forum regels om fouten te voorkomen andyman
easter egg Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 ik zie ze ook vaak rijden. ook zeker die pizza dingen.
andyman Geplaatst: 23 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2004 Nou ik zie die pizza boys op de scoot nooit <_< zal wel aan mij liggen :blink:
BrokenTable Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 Is het jullie niet opgevallen dat er zo weinig scooters zijn in San Andreas!?Ik heb welles die baggio gevonduh (naam scooter) maar voorderest kom ik em bijna nooit tegen :huh: jah ok is geen echte easter egg weet ik geen echte? echt geen :-) Verplaatst naar General
Spacecraft Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 Ik kom best regelmatig Faggio's tegen hoor Vooral in Las Venturas.
ganton_gangster007 Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 ik zie ze haast nooit rijden die pizza scooters ook niet i khad laatst een baggio in LS gevonden aan de kust bij strand maar verder eigenlijk nooit :o VC zat er boordevol mee maar ja die scooters zijn toch sloom maakt nix uit
Spacecraft Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 ik zie ze haast nooit rijden die pizza scooters ook niet i khad laatst een baggio in LS gevonden aan de kust bij strand maar verder eigenlijk nooit :o VC zat er boordevol mee maar ja die scooters zijn toch sloom maakt nix uit Nou.. de scootertjes in SA gaan wel een stukje sneller hoor, sneller dan in VC in ieder geval Vooral als je zo voorovergebogen gaat zitten, dan gaan ze behoorlijk rap.
Lennert Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 In LV kom ik ze wel regelmatig tegen. Maar ik vind dat ze maar saai zijn.
ganton_gangster007 Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 ik zie ze haast nooit rijden die pizza scooters ook niet i khad laatst een baggio in LS gevonden aan de kust bij strand maar verder eigenlijk nooit :o VC zat er boordevol mee maar ja die scooters zijn toch sloom maakt nix uit Nou.. de scootertjes in SA gaan wel een stukje sneller hoor, sneller dan in VC in ieder geval Vooral als je zo voorovergebogen gaat zitten, dan gaan ze behoorlijk rap. zal wel maar in VC paste die scootertjes in het spel want in vc had je grote uitgestrekte stranden waar altijd die scooters reden. ik ben blij dat ze in SA meer (speed)moters in et spel hebben ingevoegd in VC had je alleen de PCG 500 hier heb je volgens mij 4soorten speedmoters
Lennert Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 ik zie ze haast nooit rijden die pizza scooters ook niet i khad laatst een baggio in LS gevonden aan de kust bij strand maar verder eigenlijk nooit :o VC zat er boordevol mee maar ja die scooters zijn toch sloom maakt nix uit Nou.. de scootertjes in SA gaan wel een stukje sneller hoor, sneller dan in VC in ieder geval Vooral als je zo voorovergebogen gaat zitten, dan gaan ze behoorlijk rap. zal wel maar in VC paste die scootertjes in het spel want in vc had je grote uitgestrekte stranden waar altijd die scooters reden. ik ben blij dat ze in SA meer (speed)moters in et spel hebben ingevoegd in VC had je alleen de PCG 500 hier heb je volgens mij 4soorten speedmoters In VC heb je de PCJ-600 En in SA heb je: NRG-500 PCJ-600 FCR-900 BF-400
andyman Geplaatst: 23 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2004 Tja.. in SA heb je nu bijvoorbeeld de BF-400 ofzo iets :lol:
Recommended Posts