Jump to content

Scooter

Recommended Posts

Geplaatst:
ik zie ze haast nooit rijden die pizza scooters ook niet i khad laatst een baggio in LS gevonden aan de kust bij strand maar verder eigenlijk nooit :o

VC zat er boordevol mee maar ja die scooters zijn toch sloom maakt nix uit :D

Nou.. de scootertjes in SA gaan wel een stukje sneller hoor, sneller dan in VC in ieder geval ;) Vooral als je zo voorovergebogen gaat zitten, dan gaan ze behoorlijk rap.

zal wel maar in VC paste die scootertjes in het spel want in vc had je grote uitgestrekte stranden waar altijd die scooters reden. ik ben blij dat ze in SA meer (speed)moters in et spel hebben ingevoegd in VC had je alleen de PCG 500 hier heb je volgens mij 4soorten speedmoters

In VC heb je de PCJ-600 :puh:

En in SA heb je:

NRG-500

PCJ-600

FCR-900

BF-400

je hebt volgens mij in sa ook 2soorten harleys toch???

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• andyman

6

• Lennert

4

• ganton_gangster007

4

• Tupac A. Shakur

2

Geplaatst:
Jah volgens mij wel en je hebt nnu ook de fietsen natuurlijk B)

3soorten maar

Geplaatst:
Jah volgens mij wel en je hebt nnu ook de fietsen natuurlijk B)

3soorten maar

Het gaat helemaal neit meer over de topic(wat al nergens op sloeg) eigelijk zl er een slotje op kunnen

Geplaatst:

ik speel al heel lang gta sa maar nog nooit een pizzaboy gezien iemand die hem weet te staan!?.

Geplaatst:

ik kom de scooter ook zelden tegen en die pizzascooter zeer zelden maar het maakt niet uit ik vind de scooters maar een zielige vertoning :D vind de scooters goed voor die oude kreupele oma's in het spel maar niet voor mij :)

Geplaatst:

Ik zie de scooters altijd rijden bij je save house aan het strand in Los Santos.

Hetzelfde strand als waar triathlon 1 is.

Geplaatst:

In Amerika zijn scooters niet bepaald functioneel en hip in de tijd waar het spel zich afspeeld. ( tegenwoordig ook niet trouwens )

Geplaatst:
In Amerika zijn scooters niet bepaald functioneel en hip in de tijd waar het spel zich afspeeld. ( tegenwoordig ook niet trouwens )

Jah inderdaad Scooters waren opzich niet echt beroemd toen dus mischien licht het daar wel aan? <_<

Geplaatst:
Ik vind de Wayfahrer wel relaxt, over het platteland cruisen met K-rose aan ;)

Daar vind ik dus helemaal niets aan.

Ik rij liever op een FCR-900 of een NRG-500 :puh:

Geplaatst:
Ik vind de Wayfahrer wel relaxt, over het platteland cruisen met K-rose aan ;)

Daar vind ik dus helemaal niets aan.

Ik rij liever op een FCR-900 of een NRG-500 :puh:

Met de quad rijden is oook wel chill lkkkr wheelis maken en stoppies maar dan rijd je door met die 4-wielaandrijving ;) :lol:

Geplaatst:

wrom staat dit bij Easter eggs Vindt dit niej echt een easter egg hoor. Maar Als je zo graag een brommer wil... pak gwon de motor ! Ensow snel. Of de Quad kun je ook een wielie mee maken ofsow. K vindt scooters zowiesow al saai. Jammer dat er geen MODERNE scoters in ut spel zitten! :rolleyes:

Geplaatst:
Jammer dat er geen MODERNE scoters in ut spel zitten! 

'T spel speelt zich dan ook niet in het nu.. Zou een beetje raar zijn.

Geplaatst: (bewerkt)
Jammer dat er geen MODERNE scoters in ut spel zitten! 

'T spel speelt zich dan ook niet in het nu.. Zou een beetje raar zijn.

Het is wel raar als er dan nieuwe scooters in het spel zitten.

Maar ik snap Janjoker wel, hij bedoelt er mee te zeggen dat de nieuwe scooters veel mooier zijn dan de oude scooters in het spel.

En dat vindt ik precies het zelfde zo.

En ik rij toch haast nooit op een scootertje want het rijdt veel te langzaam.

Bewerkt: door mazzeltje
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...