Chaosghost Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2007 De mijne de Lance missiereeks omdat hij altijd wel een uitspraak had die er voor zorgde dat ik een glimlach op me gezicht kreeg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JasonStatham Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2007 Die van lace vance vond ik wel lollig maar ik spoel ze weleens door Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2007 Ik vind het filmpje van Cholo Victory wel grappig als Phil je onder schot houdt en opeens begint over die Bruce. Maar dat stukje als hij dan wil rijden vind ik echt geweldig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kinzorro Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2007 Ik ook die van Lance Vance Dance Die zitten echt vól actie en humor tegelijk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.