Jump to content

snelheden motos

Recommended Posts

Geplaatst:

weet er soms iemand de snelheden (km/h)

van deze motos:

nrg500

fcr900

freeway

hpv1000 ( politie )

pcj600

sanchez

wayfarer

dit staat niet op wikigta ( denk ik )

Geplaatst:
weet er soms iemand de snelheden (km/h)

van deze motos:

nrg500

fcr900

freeway

hpv1000 ( politie )

pcj600

sanchez

wayfarer

dit staat niet op wikigta ( denk ik )

Dat kan je niet echt weten mischien als je een speedometer heb maar dat is denk ik allmaal een beetje hetzekfde ik denk zn 120 a 150 km p/u.

Geplaatst: (bewerkt)

De snelheden hoe hard deze motors kunnen rijden is helaas niet bekent. Ik heb het even nagezocht op Wikigta,als je zelf ook nog een keer wilt zoeken >>hier<< is de site. :tu:

En wikigta is de een van de beste GTA zoek site's, dus als je het daar niet kan vinden dan zul je het ook niet snel ergens anders kunnen vinden. :tu:

Bewerkt: door Wijst

Je kunt de snelheden makkelijk even omrekenen van mph naar km/h. Je hebt hiervoor sowieso de maximum snelheid nodig, deze is te vinden in de 'handling.cfg' (Data map). We nemen als voorbeeld even de NRG-500. Deze gaat volgens de handling 190 mph. Je doet dan de maximum snelheid * 1.6, wat dus zou betekenen dat de NRG-500 maximaal 304 km/h gaat. Overigens klinkt dit ongeloofwaardig, maar de volgens mij zijn de snelheden verder niet op realiteit gebasseerd. (foutjes voorbehouden).

Edit: Ik kreeg net een PB van _KoE_Mzungu. Volgens hem staan de snelheden al in km/h, dus er hoeft verder niets omgerekend te worden. Weer wat geleerd. :D

Bewerkt: door -Matthijs-
en welke gaat het hardst eigenlijk?

De nrg-500 is de snelste motor van allemaal, deze wordt ook vaak gebruikt voor stunts etc.

Als je er meer informatie over wil weten kan je hier even kijken ;)NRG-500 en hier de vindtplaats: Klik

Bewerkt: door Bigstijn
en welke gaat het hardst eigenlijk?

De nrg-500 is de snelste motor van allemaal, deze wordt ook vaak gebruikt voor stunts etc.

Als je er meer informatie over wil weten kan je hier even kijken ;)NRG-500En hier de vindtplaats: Klik

Volgens mij klopt dit niet, hoor. Bijna elke motor zal op langere termijn even snel gaan, namelijk 190 km/h. De NRG-500 echter zal sneller lijken, omdat deze, vergeleken met de rest, sneller zal optrekken. Ik weet niet of het helemaal klopt, maar zoiets heb ik een keer gelezen.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

uhm jullie zeggen hier dat die motos zo een 190km/h halen???

hoe komt het dan dat een infernus/turismo zo een 240 halen en volgens mij toch even snel zijn???

of ben ik verkeerd en zijn ze sneller ??

Geplaatst:

hoe komt het dan dat een infernus/turismo zo een 240 halen en volgens mij toch even snel zijn???

Dat komt omdat er niet veel klopt van de snelheden. Tevens is een Infernus of Turismo wel degelijk sneller dan een NRG 500, als het op topsnelheid aankomt. Alleen met acceleren is de NRG 500 sneller dan de Turismo/Infernus. Probeer maar eens in SA:MP eeen race te houden met iemand, Turismo Vs. NRG 500.

Geplaatst:

Dat komt omdat er niet veel klopt van de snelheden. Tevens is een Infernus of Turismo wel degelijk sneller dan een NRG 500, als het op topsnelheid aankomt. Alleen met acceleren is de NRG 500 sneller dan de Turismo/Infernus. Probeer maar eens in SA:MP eeen race te houden met iemand, Turismo Vs. NRG 500.

als die topsnelheden niet kloppen, wat klopt er dan wel aan de snelheden van de autos??

en klopt het dat een cheaatah bijvoorbeeld beter op de weg ligt dan een phoenix of omgekeerd??

of is dit overal hetzelfde?

en is er een verschil als je verandert van wielen of andere dingen tuned aan je wagen??

Geplaatst:
als die topsnelheden niet kloppen, wat klopt er dan wel aan de snelheden van de autos??

en klopt het dat een cheaatah bijvoorbeeld beter op de weg ligt dan een phoenix of omgekeerd??

of is dit overal hetzelfde?

en is er een verschil als je verandert van wielen of andere dingen tuned aan je wagen??

Die snelheden zijn over het algemeen wat vaag, maar goed, het is slechts een spel. Wat er wel aan klopt kan ik je ook niet echt zeggen. Lijkt me echter wel duidelijk dat de snelheden niet op de realiteit gebasseerd zijn, vooral als je kijkt naar enkele andere voertuigen. Het klopt inderdaad dat het ene voertuig beter op de weg ligt dan het ander, niet alles is gelijk. Een Cheetah heeft een betere grip als bijvoorbeeld de Phoenix, dat merk je ook bij het rijden, althans, ik merk het verschil. Dan tot slot nog even je laatste vraag, dat neem ik aan van wel. Als je off-road banden neemt, dan zal dit betekenen dat je een betere grip hebt als je over heuvels en dergelijke rijdt. Het lijkt me sterk dat die banden verder geen nut hebben dan alleen pimpen.

[Voor de liefhebber, de grip van een voertuig kan worden aangepast onder de kopjes J, K en L in de 'handling.cfg'.]

Geplaatst:

bedankt voor je reactie mathijs.

er word me nu meer en meer duidelijk.

hopelijk in gta4 ietsje realistischer qua snelheden :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...