Jump to content

Waar is de ''freibox'' goed voor?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik zat een beetje met GGMM rond te kijken, totdat ik opeens de ''freibox'' tegen kwam.

Nu is mijn vraag; waar is de freibox goed voor en waar heeft het mee te maken?

Mischien iets van een nieuwe easter egg? dat er ergens ee geheim ondergronds spoor verstopt is met deze ''vracht''?

freiboxxn2.png

EDIT: ik ben er achter gekomen dat er ook deuren op zitten die open en dicht kunnen?

Bewerkt: door Danny_k

Volgens mij is dit gewoon zoiets als een hek van een huis, het is alleen om het wat realistischer te maken. Voor zover ik weet heeft deze ''Freibox'' verder geen functie! Duidelijk dus geen Easter Egg!

Bewerkt: door Kinzorro
Volgens mij is dit gewoon zoiets als een hek van een huis, het is alleen om het wat realistischer te maken. Voor zover ik weet heeft deze ''Freibox'' verder geen functie! Duidelijk dus geen Easter Egg!

Zoiets als een hek van een huis? wat bedoel je?

Als GGMM nooit gemaakt was dat hadden de makers van gta dus de ''freibox'' voor niks gemaakt?

En wat als ik een ''gewone'' vracht van een trein vervang door de freibox? kan dat zomaar?

en trouwens wat is de naam van de ''normale'' vracht van een trein?

Ik heb hem vervangen:

dezedezeck5.jpg

Voor degene die hem ook willen hebben; PM mij ff.

Maar ik heb nog steeds èèn vraag: waarom maakt rockstar dit dan als het nergens in voorkomt of voor nodig is?

Geplaatst:

Er zijn wel meer dingen die je nooit tegen komt. maar wat is eht nou precies? een trein stel? Dan is het gewoon ongebruikt voor de Frieght Missies

Ik meen me te herinneren dat er een loods was met zulke 'Freiboxen' waar een Sawed-Off Shotgun in lag. Kijk hier even voor de locatie. Het is rechts langs de spoorlijn, aan de rechterkant in Los Santos.

Ik weet dit dus niet zeker. ;)

Bewerkt: door ArticLight
Geplaatst:

Deze freiboxxen kan je wel degelijk vinden, anders had rockstar ze niet gemaakt :) Je kan ze hier vinden:

lossantosradarjh8.jpg

Deze zijn op de ps2 wit achtig, en op de PC grijs achtig. Dus die van de pc komt overeen.

Bedank alemaal, dan heb ik deze vracht toch wel goed gevonden hè?

@bigstein, ik heb daar gekeken maar die vind ik eigenlijk totaal niet op de freibox lijken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...