Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb High Noon zonet gedaan. Moet daarna iemand bellen voor verdere missie's te doen? Ik heb namelijk geen opdrachtgevers meer.

Geplaatst: (bewerkt)

ik dacht van wel maar weet niet zekker kan iemand zekerheid geven

tijd geleden dat ik san andreas uitgespeeld heb

Bewerkt: door jurgen1
Geplaatst:
Ik heb High Noon zonet gedaan. Moet daarna iemand bellen voor verdere missie's te doen? Ik heb namelijk geen opdrachtgevers meer.

Heb je de missies 'Madd Dogg' en 'Saint Mark's Bistro' al gedaan? Zo ja, dan zul je een telefoontje moeten krijgen voor de missie 'A Home in the Hills'. De missie 'Madd Dogg' is direct al speelbaar, nadat je LV binnenkomt. In principe is dat na 'Stowaway' dus. De missie 'Saint Mark's Bistro' is beschikbaar na de missie 'Freefall'. Ik raad je gewoon aan her en der wat rond te rijden/lopen, en te wachten op een telefoontje. Overigens zijn er vaak van deze vragen, maar dan is men vergeten de missies op Verdant Meadows te voltooien. Heb je deze ook gedaan?

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je de missies 'Madd Dogg' en 'Saint Mark's Bistro' al gedaan? Zo ja, dan zul je een telefoontje moeten krijgen voor de missie 'A Home in the Hills'. De missie 'Madd Dogg' is direct al speelbaar, nadat je LV binnenkomt. In principe is dat na 'Stowaway' dus. De missie 'Saint Mark's Bistro' is beschikbaar na de missie 'Freefall'. Ik raad je gewoon aan her en der wat rond te rijden/lopen, en te wachten op een telefoontje. Overigens zijn er vaak van deze vragen, maar dan is men vergeten de missies op Verdant Meadows te voltooien. Heb je deze ook gedaan?

De school of de extra 'vliegoefeningen'? Die school heb ik gedaan maar de extra oefeningen nog niet. Het was niet nodig dacht ik.

Bewerkt: door Klus
Geplaatst:
De school of de extra 'vliegoefeningen'? Die school heb ik gedaan maar de extra oefeningen nog niet. Het was niet nodig dacht ik.

Je bedoeld met extra oefeningen de 4 missies 'N.O.E.', 'Stowaway', 'Black Project' en 'Green Groo'? Zo ja, deze moeten ook gedaan worden. Die vliegoefeningen moeten natuurlijk sowieso gedaan worden, anders kun je de vier missies ook niet spelen. Overigens is dat verder niet afhankelijk van de soort medialle die je haalt, brons volstaat net zo goed. Je herkent voor de duidelijkheid de missies op Verdant Meadows aan dit icoontje: AirstripMarker.gif

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...