Klus Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Ik heb High Noon zonet gedaan. Moet daarna iemand bellen voor verdere missie's te doen? Ik heb namelijk geen opdrachtgevers meer. Reageren
jurgen1 Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) ik dacht van wel maar weet niet zekker kan iemand zekerheid geven tijd geleden dat ik san andreas uitgespeeld heb Bewerkt: 8 augustus 2007 door jurgen1 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Ik heb High Noon zonet gedaan. Moet daarna iemand bellen voor verdere missie's te doen? Ik heb namelijk geen opdrachtgevers meer. Heb je de missies 'Madd Dogg' en 'Saint Mark's Bistro' al gedaan? Zo ja, dan zul je een telefoontje moeten krijgen voor de missie 'A Home in the Hills'. De missie 'Madd Dogg' is direct al speelbaar, nadat je LV binnenkomt. In principe is dat na 'Stowaway' dus. De missie 'Saint Mark's Bistro' is beschikbaar na de missie 'Freefall'. Ik raad je gewoon aan her en der wat rond te rijden/lopen, en te wachten op een telefoontje. Overigens zijn er vaak van deze vragen, maar dan is men vergeten de missies op Verdant Meadows te voltooien. Heb je deze ook gedaan? Reageren
Klus Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) Ik heb High Noon zonet gedaan. Moet daarna iemand bellen voor verdere missie's te doen? Ik heb namelijk geen opdrachtgevers meer. Heb je de missies 'Madd Dogg' en 'Saint Mark's Bistro' al gedaan? Zo ja, dan zul je een telefoontje moeten krijgen voor de missie 'A Home in the Hills'. De missie 'Madd Dogg' is direct al speelbaar, nadat je LV binnenkomt. In principe is dat na 'Stowaway' dus. De missie 'Saint Mark's Bistro' is beschikbaar na de missie 'Freefall'. Ik raad je gewoon aan her en der wat rond te rijden/lopen, en te wachten op een telefoontje. Overigens zijn er vaak van deze vragen, maar dan is men vergeten de missies op Verdant Meadows te voltooien. Heb je deze ook gedaan? De school of de extra 'vliegoefeningen'? Die school heb ik gedaan maar de extra oefeningen nog niet. Het was niet nodig dacht ik. Bewerkt: 8 augustus 2007 door Klus Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 De school of de extra 'vliegoefeningen'? Die school heb ik gedaan maar de extra oefeningen nog niet. Het was niet nodig dacht ik. Je bedoeld met extra oefeningen de 4 missies 'N.O.E.', 'Stowaway', 'Black Project' en 'Green Groo'? Zo ja, deze moeten ook gedaan worden. Die vliegoefeningen moeten natuurlijk sowieso gedaan worden, anders kun je de vier missies ook niet spelen. Overigens is dat verder niet afhankelijk van de soort medialle die je haalt, brons volstaat net zo goed. Je herkent voor de duidelijkheid de missies op Verdant Meadows aan dit icoontje: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.