Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
hoe doe je dat dan? wat verveel me alleen en met mijn broer!

Zover ik weet kan je GTA:SA niet online spelen op je xbox :7

Als je online wilt spelen kun je beter GTA:SA op de pc kopen,hij kost nu in de winkel 15/20 euro dus op zich niet zo duur :)

Greetz :cya:

Bewerkt: door Ninoke
Geplaatst:

Één topic hieronder ging over hetzelfde als deze nieuw topic die je gemaakt hebt, dus deze is totaal overbodig!!

>>> Door Bling: Deze reactie is anders veel overbodiger, aangezien niemand hier iets mee kan. ;) <<<

Geplaatst:
hoe doe je dat dan? wat verveel me alleen en met mijn broer!

Als jij op de Xbox online wil spelen, kan dat niet. Je kan slechts aan een xbox spelen.

Jij en je broer bijvoorbeeldt. Dan zou ik deze post van -Matthijs- nog eens doorlezen :)

Volgens mij werkt het precies hetzelfde als op de normale Ps2.

Geplaatst:

ik wil ook wel via pc willen spelen maar mijn pc is daar te traag voor maar wat als ik xbox live heb dan?

of internet kabel achter de xbox inpluch?

Geplaatst:
ik wil ook wel via pc willen spelen maar mijn pc is daar te traag voor maar wat als ik xbox live heb dan?

of internet kabel achter de xbox inpluch?

Ik heb al uitgelegdt dat je met de Xbox geen online Gta kan spelen. Als jij zegt dat jou computer te traag is voor online, kan dat ook niet. Dan kan je helaas op geen enkele console spelen. Alleen met je broer of familie als die bij jou zijn. Als je toch op de Computer wil spelen, kan je mij een 'PB' sturen :) Ik geef je alle informatie over sa-mp en mta.

Geplaatst: (bewerkt)
:cry: hoop dat ik een snel een nieuwe pc ga halen of laptop maar meot internte er dan in :cry:

dat is eigenlijk wel logisch dat er dan internet op moet zijn als je online wil spelen,

want je kan geen verbingen maken met andere spelers zonder internet en hoe zou je MTA dan downloaden?

Bewerkt: door kpaenen
Geplaatst:
ik zal zo snel mogelijke geld sparen voor een laptop!

Ik denk dat je dat geld niet zo snel bijeen hebt :N

Voor een goeie laptop/pc heb je tussen de 500/1500 euro nodig :7

Ik heb voo rmen eigen pc'tje waar ik nu opzit 1.5 jaar moeten sparen en toen had ik er 1 van 1200 gekocht :tu:

Greetz :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...