-_- Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 hoe doe je dat dan? wat verveel me alleen en met mijn broer! Reageren
Ninoke Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) hoe doe je dat dan? wat verveel me alleen en met mijn broer! Zover ik weet kan je GTA:SA niet online spelen op je xbox Als je online wilt spelen kun je beter GTA:SA op de pc kopen,hij kost nu in de winkel 15/20 euro dus op zich niet zo duur Greetz Bewerkt: 8 augustus 2007 door Ninoke Reageren
Kinzorro Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Één topic hieronder ging over hetzelfde als deze nieuw topic die je gemaakt hebt, dus deze is totaal overbodig!! >>> Door Bling: Deze reactie is anders veel overbodiger, aangezien niemand hier iets mee kan. <<< Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Je kan wel 2player spelen op de xbox met jij en je broertje, ga naar 1 van de targets voor 2 player! Reageren
Bigstijn Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 hoe doe je dat dan? wat verveel me alleen en met mijn broer! Als jij op de Xbox online wil spelen, kan dat niet. Je kan slechts aan een xbox spelen. Jij en je broer bijvoorbeeldt. Dan zou ik deze post van -Matthijs- nog eens doorlezen Volgens mij werkt het precies hetzelfde als op de normale Ps2. Reageren
-_- Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 ik wil ook wel via pc willen spelen maar mijn pc is daar te traag voor maar wat als ik xbox live heb dan? of internet kabel achter de xbox inpluch? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 ik wil ook wel via pc willen spelen maar mijn pc is daar te traag voor maar wat als ik xbox live heb dan?of internet kabel achter de xbox inpluch? Ik heb al uitgelegdt dat je met de Xbox geen online Gta kan spelen. Als jij zegt dat jou computer te traag is voor online, kan dat ook niet. Dan kan je helaas op geen enkele console spelen. Alleen met je broer of familie als die bij jou zijn. Als je toch op de Computer wil spelen, kan je mij een 'PB' sturen Ik geef je alle informatie over sa-mp en mta. Reageren
-_- Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 hoop dat ik een snel een nieuwe pc ga halen of laptop maar meot internte er dan in Reageren
kpaenen Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) hoop dat ik een snel een nieuwe pc ga halen of laptop maar meot internte er dan in dat is eigenlijk wel logisch dat er dan internet op moet zijn als je online wil spelen, want je kan geen verbingen maken met andere spelers zonder internet en hoe zou je MTA dan downloaden? Bewerkt: 8 augustus 2007 door kpaenen Reageren
-_- Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 ik zal zo snel mogelijke geld sparen voor een laptop! Reageren
Ninoke Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 ik zal zo snel mogelijke geld sparen voor een laptop! Ik denk dat je dat geld niet zo snel bijeen hebt Voor een goeie laptop/pc heb je tussen de 500/1500 euro nodig Ik heb voo rmen eigen pc'tje waar ik nu opzit 1.5 jaar moeten sparen en toen had ik er 1 van 1200 gekocht Greetz Reageren
-_- Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 heb een krantenwijk en met kerst verdien je ook veel! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.