Nuke[NL] Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) Ik weet niet of dit het goede subforum is, maar het leek me het beste passen omdat het om mijn iPod gaat. Ik heb namelijk vandaag een iPod Video 30GB gekocht, maar het lukt me niet om er filmpjes op te zetten. Als ik bij "Bestand" "Bestand aan bibliotheek toevoegen" kies en dan het filmpje kies, loopt iTunes steeds vast. Ik heb zowel .mp4 als .avi filmpjes proberen toe te voegen, maar niks werkte. Doe ik het nou goed of niet goed? BTW, ik weet hoe iTunes werkt (hiervoor heb ik een iPod Nano gehad), dus dat hoef je me niet uit te leggen Nuke[NL] @ SoaDT0M: nog 130 GB over.... Bewerkt: 8 augustus 2007 door Nuke[NL] Reageren
TomHagen Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 ik weet het eigenlijk niet maar ik bedacht me ineens dat als je iets opent dat iTunes een nieuw bestand aanmaakt (in de iTunes map). dit kost dus weer ruimte op de harde schijf. als die vol zit.... anders weet ik et ook niet Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 10 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 *BUMP* Niemand? By the way, mijn zusje heeft nu mijn iPod Nano, maar die weigert zich met een andere bibliotheek te synchronisren dan die van mij. Ook al synchroniseer ik hem op een andere pc met een compleet andere bibliotheek, de inhoud van de iPod Nano verandert niet. Weet iemand hoe ik dat ding kan formatteren ofzo? Nuke[NL] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.