DenkaanHenk Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Bioshock Nadat je vliegtuig in ijskoude onbekende wateren is neergestort ontdek je een verroeste duikersklok waarmee je afdaalt naar Rapture, een stad die verborgen ligt onder het zeeoppervlak. De stad is oorspronkelijk gebouwd als een idealistische gemeenschap voor een handmatig gekozen groep wetenschappers, kunstenaars en industriëlen. Het ideaalbeeld bestaat echter niet meer. De stad ligt nu vol met lijken. Om elke hoek staan genetische gemuteerde inwoners klaar om je te grazen te nemen. Supersterke lijfwachten, Big Daddy's, lopen door de gangen van Rapture en beschermen kleine meisjes die de doden beroven. Die kleine meisjes beroven de doden van Adam. Al snel kom je er achter dat jij die Adam ook hard nodig hebt. Adam en Eve zijn namelijk stoffen waarmee je Plasmids genetisch kunt inbouwen in je lichaam. Deze Plasmids zijn speciale krachten. In Bioshock kun je namelijk niet alleen vertrouwen op vuurwapens, er komt meer bij kijken om je belagers af te slaan. Plasmids zijn er in allerlei soorten en maten, je krijgt bijvoorbeeld telekinetische krachten, vuurkrachten, ijskrachten en electrische krachten. Door creatief om te springen met deze krachten, door apparaten te hacken en door altijd goed na te denken over wat je doet kun je je vijanden verslaan, uitzoeken wat er met Rapture gebeurd is en ontsnappen. Bioshock is vanaf 24 Augustus voor de Xbox 360 en voor de PC te koop. Ik ga hem zeker kopen , en jullie? Het lijk mij een hele goede Shooter , het lijk me ook vet dat je met vuurkrachten , ijskrachten en met electrishche krachten kan vechten. Reageren
Galiorix Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Het lijkt me een erg dope spel maar zit krap dus zal nog niet kunnen kopen is er een demo van? Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Niet dat ik weet , dit word de game van het jaar 2007. Halo 3 en Call of Duty 4 vind ik poepgames , Bioshock is veel beter. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Het lijkt me een erg dope spel maar zit krap dus zal nog niet kunnen kopen is er een demo van? Ja hoor, hier heb je een demo van BioShock. Reageren
[Xplode] Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Ik wou hem eerst wel, maar ik denk dat het stijltje van BioShock mij niet zo bevalt. Misschien maar een keer kopen als ie 30 euro is ofzo. Reageren
Damos Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 (bewerkt) Niet dat ik weet , dit word de game van het jaar 2007. Halo 3 en Call of Duty 4 vind ik poepgames , Bioshock is veel beter. Echt niet mee eens denkaanhenk Call of Duty 4 is zeker geen poep game maar iedereen wil dat zelf beslissen dus. Bioshock is niet mijn stijl een beetje saai lijkt me een ook die demo was saai. Crysis mag van mij game of the year 2007 worden Bewerkt: 21 augustus 2007 door Damos Reageren
T@rget Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 (bewerkt) Ik heb via Steam de demo gedownload en het zag er wel goed uit (alles op High) Het spel draait goed en de wapens en krachten voelen goed aan Het was wel soms een beetje onduidelijk waar je nou precies mee bezig was, want de gene die je begelijd in de demo kun je alleen zijn stem van horen en er komt niet onderin beeld te staat wat hij zegt. Dat is soms wel vervelend want dan krijsen je vijanden soms door hem hen en versta je maar half wat je aan het doen bent EDIT:Crysis mag van mij game of the year 2007 worden zeg jij, Damos. Waarom dan? omdat je een super dikke quad core PC nodig bent als je het optimaal wilt spelen? <_< echt waar hoor dat spel mag er dan wel mooi uit zien maar daar moet het het ook echt van hebben verder is het maar een slechte over-rated shooter Bewerkt: 21 augustus 2007 door T@rget Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 k we zijn hier niet om games te flamen en vooral niet als ze nog niet uit zijn of speelbaar zijn geweest ... bioshock lijkt me wel leuk jah, filmpjes laten de sfeer niet echt goed los vind ik maar de demo zelf is superrrr je zit echt 100% gespannen te spelen en het heeft SFEER Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 22 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Bioshock is de beste game van 2007 , het heeft een 10- als cijfer van Insidegamer. Maarja hier vinden ze alleen free-roaming games leuk. COD vind ik niks , ik heb alle delen. Reageren
Aftermath NL Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Kan niet wachten, straks kijken of sommige winkels hem mischien al stiekem verkopen en anders morgen weer en dan vrijdag! Reageren
Froodooo Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Ik heb de demo al gespeeld (helaas kun je niet opslaan), en ik vind het echt een goede game, ééntje om op je verlanglijstje te zetten in ieder geval. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Ik heb de demo gespeeld en het is echt een aanrader kan ik wel zeggen. De graphics zijn hartstikke mooi, omgevingen zijn goed uitgedacht en het speelt lekker. Zou weleens spel van het jaar kunnen worden (maar dat wordt waarschijnlijk crysis ). Reageren
Ice Banana Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Bioshock is de beste game van 2007 , het heeft een 10- als cijfer van Insidegamer. Maarja hier vinden ze alleen free-roaming games leuk. COD vind ik niks , ik heb alle delen. Nee hoor Henk, dit keer niet, ik ben een FPS en TPS gamer. En trouwens, halo 3 is nog niet eens uit en je vindt het al een Poepgame? Wat mankeert er hier? Ik heb de demo gespeeld en het is echt een aanrader kan ik wel zeggen. De graphics zijn hartstikke mooi, omgevingen zijn goed uitgedacht en het speelt lekker. Zou weleens spel van het jaar kunnen worden (maar dat wordt waarschijnlijk crysis ). Nouja, ik was niet echt "impressed" als ik op Gametrailer wat filmpjes bekeek. Het voelde weer aan als de zoveelste no mind future shooter. Ik bedoel, ik ga Bioshock zeker de Game Of The Jear titel niet gunnen. Het is gewoon weer hersenloos some kind of zombies afslachten en een af en toe een puzzel oplossen . Ditgene doet me weer sterk denken aan Timesplitters. ik ben niet onder de indruk van Bioshock. Het is té, te futuristisch qua gameplay, magishe krachten? Iemand bevriezen en dan neerknallen met een shotgun? . Maarja ieder zijn smaak en de mijne ligt in de smaak van GoW, Halo 3 en Oblivion... Overigens begrijp ik de gameplay niet. Moetten we weer de wereld redden? IB Reageren
Froodooo Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Je kunt nu gratis de muziek downloaden die je ook in Bioshock hoort, dit is volledig gratis en legaal! Klik hier voor de site, en zoek naar het kopje INTRODUCING THE BIOSHOCK ORCHESTRAL SCORE, waar je de muziek kunt downloaden. Veel plezier ermee! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.