Mania-92 Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Bioshock is de beste game van 2007 , het heeft een 10- als cijfer van Insidegamer. Maarja hier vinden ze alleen free-roaming games leuk. COD vind ik niks , ik heb alle delen. Nee hoor Henk, dit keer niet, ik ben een FPS en TPS gamer. En trouwens, halo 3 is nog niet eens uit en je vindt het al een Poepgame? Wat mankeert er hier? Ik heb de demo gespeeld en het is echt een aanrader kan ik wel zeggen. De graphics zijn hartstikke mooi, omgevingen zijn goed uitgedacht en het speelt lekker. Zou weleens spel van het jaar kunnen worden (maar dat wordt waarschijnlijk crysis ). Nouja, ik was niet echt "impressed" als ik op Gametrailer wat filmpjes bekeek. Het voelde weer aan als de zoveelste no mind future shooter. Ik bedoel, ik ga Bioshock zeker de Game Of The Jear titel niet gunnen. Het is gewoon weer hersenloos some kind of zombies afslachten en een af en toe een puzzel oplossen . Ditgene doet me weer sterk denken aan Timesplitters. ik ben niet onder de indruk van Bioshock. Het is té, te futuristisch qua gameplay, magishe krachten? Iemand bevriezen en dan neerknallen met een shotgun? . Maarja ieder zijn smaak en de mijne ligt in de smaak van GoW, Halo 3 en Oblivion... Overigens begrijp ik de gameplay niet. Moetten we weer de wereld redden? IB Future? Het speelt in het verleden af (1960 geloof ik)... Overigens zijn het geen zombies... Het zijn gewoon mensen die genetisch veranderd zijn en daardoor een beetje aggresief zijn geworden. Futuristisch kan het niet zijn. En daarnaast zijn het geen magische krachten maar wederom wordt je genetisch veranderd. Ik wil je pret niet bederven maar GoW en Halo 3 zijn echt 10x futuristischer dan bioshock... Overigens heb ik de game vandaag binnengekregen, speelt heerlijk. Die little sisters en big daddy's zijn echt meesterlijk, Mr Bubbles. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Ik vind Halo 3 een poep game omdat het een vervolg van Halo 1 en 2 is , en dat vind ik niks. En Halo 3 is een vervolg dus ja. Ik heb Bioshock al een ander halve week , prachtige game is het! Dit is de beste game van het jaar 2007. Bioshock krijgt 9.5 en 10en. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 (bewerkt) hoe kom je aan die naam Denkaanhenk want hij komt me bekend voor. doe je ook gta san andreas online? want daar ken ik hem volgens mij van Bewerkt: 1 september 2007 door sjors12345 Reageren
Rensch Geplaatst: 3 september 2007 Rapport Geplaatst: 3 september 2007 Ik heb BioShock inmiddels al uitgespeeld en ik moet zeggen dat ik het een ongelooflijk sterk spel vond. Voorheen werd gezegd dat je alleen maar rondrende en wat zombies af moest knallen. Er werd al op gereageerd door iemand die zei dat dat voor geen meter klopte. Ik wil dat hierbij nog eens bevestigen. Er zit een ongelooflijk sterk verhaal in. Het moraal van het spel is eigenlijk dat mensen altijd zoveel mogelijk vrijheid willen, maar als ze dat eenmaal krijgen, ze helemaal losslaan. Zo klaagt iedereen wel over wetten en regels enzo, maar als je BioShock hebt gespeeld wil je niets anders meer dan wetten en regels. De mens kan niet tegen vrijheid! De mens moet regels en wetten hebben om zichzelf te gedragen (zonder dat je er zelf erg in hebt.) In Rapture (de onderwaterstad) waren de mensen zo vrij als ze maar wilden zijn. De eerste jaren ging het goed totdat bij iedereen de vrijheid naar het hoofd steeg. Zo ontstonden er sick-minded artsen, sick-minded theaterhouders, sick-minded leiders, etc. Iedereen wordt gek in het spel en dat is te merken. Het spel is daardoor geen verzonnen iets. Het is gebasseerd op feiten en de menselijke psyche. Ik vind het prachtig hoe ze dat in een spel hebben kunnen verwerken. Dat wordt dus geen avondje Discovery Channel kijken, maar een avondje BioShock spelen waar je er middenin zit. Samengevat: ik vind dat dit spel zéker spel van het jaar 2007 mag worden. Als je een spel wilt met een simpel verhaal dan moet je BioShock zeker NIET kopen. Maar wil je een spel met een sterk verhaal, maar waar je ook lekker kan rondknallen ... koop dan dit spel. Het is geniaal! Reageren
Ewoud Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 Sinds vandaag kan ik eindelijk na een grondige verbouwing van mijn PC BIOSHOCK spelen (op max nog wel ) en het spel is grafish echt geweldig mooi. Zeker ook qua gameplay. Het is voor mijn weer even wennen omdat ik al een tijd niet meer gegamed heb, maar echt is absoluut een aanrader. Reageren
Dastard Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 Nieuwe OPM2 Gehaald... Hij staat gepland in 2008! Bioshock komt voor de PS3 in 2008! xD Reageren
Ewoud Geplaatst: 21 september 2007 Rapport Geplaatst: 21 september 2007 (bewerkt) Nieuwe OPM2 Gehaald...Hij staat gepland in 2008! Bioshock komt voor de PS3 in 2008! xD Dit kan wel kloppen. Er stond namelijk een regeltje in de config file van BIOSHOCK op de pc versie waarin de PS3 genoemd wordt. [Console];; Console (XBox360, PS3) specific settings ;; StreamingDynamicFloatingLimit: ;; If this is a positive number, then instead of using the fixed per-level ;; limits, the StreamingDynamic resource will use as much memory as is ;; available as long as the total memory allocated by the game is less than ;; the specified number. In other words, StreamingDynamic will grow and ;; shrink to fit to the available memory instead of being locked to a fixed ;; budget StreamingDynamicFloatingLimit=500 ; NOTE: Platform manager is for XBox360 (and possibly PS3) console-specific dialogs Bewerkt: 21 september 2007 door Ewoud Reageren
Dastard Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 kLIKKIEDaar staan alle PS3 releases bij.. Kijk bij 2008! =D Reageren
Big-Bear Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Die game pwnt zo hard, ik speel hem op de pc, en damn dat sfeertje en die big daddys echt bruut. Een nadeel te weinig ammo voor de crossbow:( Reageren
Ewoud Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Geplaatst: 22 september 2007 Die game pwnt zo hard, ik speel hem op de pc, en damn dat sfeertje en die big daddys echt bruut. Een nadeel te weinig ammo voor de crossbow:( Ik geef voorkeur aan de Chemical Thrower met Napalm of Electric Gel Maar de Crosbow met Trap Bolt zijn erg handig tegen Big Daddy's. Reageren
Boris H. Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Ik heb het spel vandaag gekregen en het is een supergame. Alleen had ik in het eerste level last van een soort texture-bug waardoor de grond en muren van gekleurde blokjes waren maar in het 2e level ben ik dat niet meer tegengekomen. Hopenlijk blijft het nu weg. Het spel omruilen heeft daar ook niet tegen geholpen. Het ligt dus aan mijn Xbox. Groetjes, Boris H. Reageren
Arjen Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Bumperdebump.. Ik heb een vraag over Bioshock. Is het mogelijk om net zoals bij GTA, de textures uit bestanden te halen? Zo ja, welk programma zou ik daar voor moeten gebruiken? Bvd. Reageren
Arjen Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Nog een keer proberen dan. Bestaat er een programma waarmee je .BLK-bestanden kan openen? Op Google heb ik gezocht, maar niet iets gevonden wat ik wilde vinden. Reageren
Froodooo Geplaatst: 24 januari 2008 Rapport Geplaatst: 24 januari 2008 Ik kan zelf ook eigenlijk niets vinden over het openen van textures of van .BLK-files, daarom denk ik dat het bij Bioshock gewoon niet mogelijk is dit te doen. Aangezien ik ook geen vragen kan vinden op Google hierover, denk ik dat het niet kan. Misschien kun je het aan 2KGames vragen, maar waarschijnlijk zullen zij er niet teveel over loslaten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.