kpaenen Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 als je met de tractor gaat rijden zie je dat er vanachter een haakje aanhangt die je op en neer kunt bewegen, maar dit werkt niet met gewone auto's, zijn er aanhangwagens voor om dan aan de tractor te hangen???? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) als je met de tractor gaat rijden zie je dat er vanachter een haakje aanhangt die je op en neer kunt bewegen, maar dit werkt niet met gewone auto's, zijn er aanhangwagens voor om dan aan de tractor te hangen???? Je kan er van alles aanhangen Je kan auto's tot bagage-treintjes achter je tractor hangen, dit doe je simpel genoeg door dit te doen: Hoe kan ik een auto aan mijn tractor hangen? 1) Hou de toets '2' op het numpad ingedrukt totdat de haak naar beneden gericht staat. 2) Rijdt langzaam naar de voorbumper van een auto toe, en wacht totdat je beeldt ineens verandert, dan zal de auto er aan hangen. Edit: Als je meer informatie over de tractor wil kan je hier kijken: klik Bewerkt: 8 augustus 2007 door Bigstijn Reageren
kpaenen Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 ok bedankt met de towtruck vindt ik het toch een beetje gemakkelijker maarja nu weet ik het bedankt Reageren
guusje Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 als je met de tractor gaat rijden zie je dat er vanachter een haakje aanhangt die je op en neer kunt bewegen, maar dit werkt niet met gewone auto's, zijn er aanhangwagens voor om dan aan de tractor te hangen???? in Las Venturas heb je vrij dicht bij San Fiero een klein boerderijtje, het is vlak bij een snelweg, waar precies weet ik niet, maar daar staat ook een werktuig dat je achter de tractor kan hangen alleen dan moet je in de buurt een tractor vinden of je moet er een heel eind mee rijden. maar hij staat er wel ergens bij een boerderijtje onder aan bij Las Venturas groetjes guusje Reageren
EXIT Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 als je met de tractor gaat rijden zie je dat er vanachter een haakje aanhangt die je op en neer kunt bewegen, maar dit werkt niet met gewone auto's, zijn er aanhangwagens voor om dan aan de tractor te hangen???? Je kan er van alles aanhangen Je kan auto's tot bagage-treintjes achter je tractor hangen, dit doe je simpel genoeg door dit te doen: Hoe kan ik een auto aan mijn tractor hangen? 1) Hou de toets '2' op het numpad ingedrukt totdat de haak naar beneden gericht staat. 2) Rijdt langzaam naar de voorbumper van een auto toe, en wacht totdat je beeldt ineens verandert, dan zal de auto er aan hangen. Edit: Als je meer informatie over de tractor wil kan je hier kijken: klik als de auto er aanhangt druk je terug op 8 en de auto za er moeilijk afgaan terug naar 2 als ie er af moet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.