alliedtroper Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 weet er soms iemand welke de grootste is, ik wil namelijk al mijn snelste wagens ( turismo, infernus, cheatah, nog een paar) in dezelfde zetten. zou er iemand kunnen een lijst opsturen met daarin de capaciteit van de garages. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) De grootste garage is uiteraardt bij het Abonded Airfield wat na de missie Verdant Meadows beschikbaar wordt, je kan tevens ook vliegtuigen in de grote hangar opbergen als auto's. Het is ook handig dat het zo ongeveer bijna op het midden van de map licht, dat is handig berreikbaar namelijk. Edit: Naast het savehouse zijn volgens mij ook nog eens 3 Helikopter slots te vinden, daar kan je dus 3 helikopters parkeren. Het is ook handig om dit te weten: Haal je de vliegschool helemaal goud? Dan spawnt er een Hunter op het vliegveldt. Haal je de vliegschool helemaal zilver? Dan spawnt er een Stuntplane op het vliegveldt. Haal je de vliegschool helemaal brons? Dan spawnt er een Rustler op het vliegveldt. Deze komen trouwens op de helikopter slots te staan. Edit 2: Zie de post van xgaming Bewerkt: 8 augustus 2007 door Bigstijn Reageren
alliedtroper Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 De grootste garage is uiteraardt bij het Abonded Airfield wat na de missie Verdant Meadows beschikbaar wordt, je kan tevens ook vliegtuigen in de grote hangar opbergen als auto's. Het is ook handig dat het zo ongeveer bijna op het midden van de map licht, dat is handig berreikbaar namelijk.Edit: Naast het savehouse zijn volgens mij ook nog eens 3 Helikopter slots te vinden, daar kan je dus 3 helikopters parkeren. Het is ook handig om dit te weten: Haal je de vliegschool helemaal goud? Dan spawnt er een Hunter op het vliegveldt. Haal je de vliegschool helemaal zilver? Dan spawnt er een Stuntplane op het vliegveldt. Haal je de vliegschool helemaal brons? Dan spawnt er een Rustler op het vliegveldt. Deze komen trouwens op de helikopter slots te staan. oké dit wist ik wel maar: kan je dus bv 20 autos in die grote garage zetten ( ik denk van niet hoor ) Reageren
xgaming Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Maximaal 4. Zeer vreemd voor zo'n grote garage maarja dat is de keuze van rockstar. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 oké dit wist ik wel maar: kan je dus bv 20 autos in die grote garage zetten ( ik denk van niet hoor )Het maximale wat per garage / hangar te bewaren is is nooit meer dan 4. De grootste is natuurlijk de hangar die met 4 Shamals toch redelijk vol kan zijn. Daarnaast is de garage bij Verdant Meadows groot genoeg voor 4 auto's, zo ook de garage in Doherty en de garage bij je savehuis in Hashbury. Voor meer informatie over de savehuizen en bijbehorende garages kan je ook deze overzichtspagina bekijken, >klik<. Reageren
alliedtroper Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 oké bedankt om te weten Reageren
JasonStatham Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Als je een motor in je hangar zet spawnt ie er later nog?? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) Als je een motor in je hangar zet spawnt ie er later nog?? Ja zeker, welke voertuigen je ook in welke garage zet zullen er altijd blijven staan. Tenzij je garage al vol zit, dan passen ze er natuurlijk niet meer bij Edit: Het maakt niet uit of het een hangar is van een vliegtuig, daar passen ze ook in. Edit 2: Je kan er ook maar namelijk 4 in parkeren. Bewerkt: 8 augustus 2007 door Bigstijn Reageren
alliedtroper Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Als je een motor in je hangar zet spawnt ie er later nog?? Ja zeker, welke voertuigen je ook in welke garage zet zullen er altijd blijven staan. Tenzij je garage al vol zit, dan passen ze er natuurlijk niet meer bij Edit: Het maakt niet uit of het een hangar is van een vliegtuig, daar passen ze ook in. dit klopt niet echt denk ik. tijdje geleden had ik 5 sterren achter me door langs noflyzone te rijden ik liep naar dat huis daar, safede, kwam weer buiten stonden 5tal fbi cars zette ze allemaal in grote hangar zette wat later nog een paar autos erin, ging iets anders gaan doen, kwam trug en alles was foetsie ( uitgezonderd de hunter die erin ztond en tevens enige vliegobject erin was .) Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 dit klopt niet echt denk ik.tijdje geleden had ik 5 sterren achter me door langs noflyzone te rijden ik liep naar dat huis daar, safede, kwam weer buiten stonden 5tal fbi cars zette ze allemaal in grote hangar zette wat later nog een paar autos erin, ging iets anders gaan doen, kwam trug en alles was foetsie ( uitgezonderd de hunter die erin ztond en tevens enige vliegobject erin was .) Als je meer in een garage / hangar zet dan het spel kan bewaren loop je idd het risico dat je meer voertuigen verliest dan je zou willen. Door je aan dat maximum te houden heb je in ieder geval een grotere kans dat ze blijven staan, alhoewel dit geen 100% garantie is omdat er gevallen zijn bekend waarbij voertuigen volkomen waren verdwenen of dat de kleur van een getunde auto weg was. Dit heeft te maken met het laden v/d voertuigen in een garage. Als het te lang duurt voordat alles geladen is bestaat de kans dat niet meer worden geladen op het moment dat de garagedeur open gaat en dan zijn ze dus verdwenen of de kleur is weg en de auto is wit geworden. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Dat geldt ook voor al je tuningparts. Soms heb je je wagen helemaal opgepimpt en getuned, de volgende keer krijg je de kans dat alles weer helemaal weg, je ziet dus een spiernaakte witte voertuig. Reageren
alliedtroper Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 dit is nog niet zo erg, van tuning kan je toch niet zo heel echt veel hé in deze gta. het zou erger zijn dat je net een car gemod hebt en die verdwijnt -_- ( ik weet eigenlijk 0 over modden maar kan het me inbeelden dat je dan gek wordt ) Reageren
JasonStatham Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Mijn garage wil niet ope soms als er egt van die vette auto's in zitte ide ik hetund heb wat kan ik hieraan doen PS:Ik had laatst een auto met een hele mooie paitjob(jester met een paintjob uit wheel arch angels)ging ik hem een andere keer uit garage hale...was ie helemaal roze Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 (bewerkt) én ruimte om 8 voertuigen op te slaan in 2 garages is dit safe house één van de handigste om te gebruiken als basis. in Verdant Meadows Aircraft Graveyard Bewerkt: 9 augustus 2007 door Rogier0202 Reageren
xbox Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 Maximaal 4. Zeer vreemd voor zo'n grote garage maarja dat is de keuze van rockstar. kan je alleen maximaal 4 auto`s er in doen of aleen 4 auto`s en nog wat vliegtuigen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.