Jump to content

grootste garage?

Recommended Posts

Geplaatst:

Is er mischien ook een mod die er voor zorgt dat je er meer de 4 auto's in een garage kan zetten, zoiets als de Marina carpark mod van PatrickW?

Geplaatst:

Je kan idd max. 4 voertuigen erin zetten. De meeste denken: waarom is er zo'n grote garage als er maar 4 in kunnen? Nou, deze is special voor vluigtuigen. Natuurlijk kan je er wel gewoon auto in zetten. Maar eigenlijks is hij voor vliegtuigen. Hij staat ook bij het vliegveld, er is ook nog een garage. Die is volgens mij voor motors/auto's.

Geplaatst: (bewerkt)
Maximaal 4. Zeer vreemd voor zo'n grote garage maarja dat is de keuze van rockstar.

kan je alleen maximaal 4 auto`s er in doen of aleen 4 auto`s en nog wat vliegtuigen

Je mag zelf weten wat je erin zet, er kunnen 4 soorten voertuigen in.

Maakt niet uit welke.

Je kan natuurlijk ook 4 voeruigen in je garage zetten op Verdant Meadows...

EDIT: OK laat maar het antwoord staat hierboven...

Bewerkt: door joppie
Geplaatst:

Ik had een vraagje. Die open hangars die je bij de Airstrip hebt (dus niet die grote hangar, maar die 3 kleinere) kan je daar ook voertuigen in zetten, en blijven die bewaard? Want dit schept bij mij nog altijd enige onduidelijkheid.

Geplaatst:

Nee, die blijven niet bewaard. Het zijn er overigens maar twee :puh: In de meest westelijke spawned na de missie Vertical Bird een Hydra, en in de oostelijke spawned een Ruster. Lijkt me dat je daar geen voertuigen in kan opslaan ;)

Geplaatst:

Ja dat is inderdaad wel logisch :) Maar ik dacht eraan, omdat ik ooit op dit forum heb gelezen dat je in dat kleine haventje bij Toreno's Ranch ook een boot kon opslaan (je weet wel, dat kleine huisje)

Geplaatst: (bewerkt)

En je dacht waarschijnlijk dat als je boten kan opslaan in een garage zonder poort, waarom vliegtuigen dan niet. Maar de botenschuur is klein, onhandig en je boot is bijna nooit opgeslagen. Waar je dat gelezen hebt zal waarschijnlijk hier zijn.

EDIT @hieronder: MartyCeha, de forum helderziende...

Bewerkt: door MartyCeha

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...