_Stefan_ Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Hey Ik ben nu bij de missie Stornaway maar als ik begin gaat het vliegtuig gelijk vliegen en ik red het niet om ook maar in de buurt te komen van het vliegtuig. Is dit normaal? en anders: hoe moet ik het doen? _Stefan_ Reageren
SummerBase Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Ik denk dat je het hebt over de missie Stowaway van Toreno, op het vliegveld in The Desert, als dat zo is, dan heb ik hulp voor je. Het is namelijk heel makkelijk om deze missie te behalen, maar je moet er wel wat dingen voor doen, je kunt bijvoorbeeld eerst de framelimmiter uitzetten als je op de PC speelt, als je op de console speelt kun je hier niks aan doen. Even terugkomend op de PC; ga naar options en dan graphical/video- settings en vervolgens ga je naar Framelimmiter, deze zet je uit en het moet al stukken sneller werken. Een andere optie is, het motor trucje gebruiken. Als je gaat rijden, druk je heel vaak het pijltje naar boven in, zodat CJ telkens naar voren leunt. Omdat hij naar voren leunt, maar de motor snelheid waardoor je makkelijker bij het vliegtuig komt. Ook kun je kijken naar dit filmpje. Succes en mocht het nog niet lukken? Dan horen wij het wel, waarna we nog wat uitleg kunnen geven. Reageren
PIERRO P Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) Deze missie is als je deze voor het eerst doet lastig. Het is belangrijk om gelijk te beginnen met rijden zodra het vliegtuig met opstijgen begint. Blijf goed aan de rechter kant rijden aangezien er vaten uitvallen. Als je hier tegen aanbotst dan verlies je snelheid of val je in het ergste geval van je Motor af. Als je problemen hebt om het vliegtuig bij te houden kan je de linker anologe stick iets naar voren duwen zodat je nog net iets sneller gaat. Tip: Neem voordat je begint een kettingzaag mee. Vuurwapens zijn namelijk niet toegestaan in het vliegtuig. Maar met een kettingzaag kan je de bewaking gemakkelijker uitschakelen. Voor meer tips is hier een link naar WikiGTA Edit: Te laat Bewerkt: 8 augustus 2007 door PIERRO P Reageren
_Stefan_ Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 ik bedoel inderdaad stowaway, en ik doe het op de computer. even over die tip over het veranderen in options. waar staat dat precies? want ik zie het zo snel niet staan. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) ik bedoel inderdaad stowaway, en ik doe het op de computer. even over die tip over het veranderen in options. waar staat dat precies? want ik zie het zo snel niet staan. Je kan je 'framlelimiter' aan- of uitzetten in de opties van het spel. Ga hiervoor even naar het menu en dan naar 'options' > 'display setup' > 'advanced'. Als het goed is kun je daar allerlei dingen uitschakelen die de snelheid kunnen verhogen, waaronder die framelimiter. --@Hieronder: Volgens mij moet je hem ook juist aanzetten. Probeer dat eens? Bewerkt: 8 augustus 2007 door -Matthijs- Reageren
_Stefan_ Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 het bleek dat dat bij mij al uitstond, dus dat is geen optie. in de link met het filmpje gaat het vliegtuig volgens mij veel langzamer dan bij mij. ik zit net over de helft van de landingsbaan en dan stijgt hij al op. Reageren
Jorbes Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 (bewerkt) het bleek dat dat bij mij al uitstond, dus dat is geen optie. in de link met het filmpje gaat het vliegtuig volgens mij veel langzamer dan bij mij. ik zit net over de helft van de landingsbaan en dan stijgt hij al op. Tijdens de cut-scene / intro-filmpje gelijk al vol op het gas en NOOIT meer loslaten totdat je in het vliegtuig bent, want als je vaart mindert, haal je em sowieso niet. Negeer de gasten die op je schieten. De vaten komen per 3, blijf er gewoon rechts van rijdens totdat je de 3e of 4 serie gehad hebt, na de 4e gaat het vliegtuig opstijgen en moet je dus aan boord zijn. Dus, leer de timing van de vaten kennen, tel de seconden tussen de series van 3 vaten, probeer tussen zo'n serie door (ik zou na de 3e serie proberen) direct achter het vliegtuig te komen door een tikkie naar links te sturen en als je vol gas blijft gaan, rij je er vanzelf in. In Ieder Geval: Niet het gas loslaten! PS/EDIT: Het helpt als je bike skil zo'n 75% is....(was ie bij mij namelijk) Bewerkt: 10 augustus 2007 door Jorbes Reageren
Richie01 Geplaatst: 15 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2007 Deze missie is simpeler als hij lijkt. Ik heb hem echter wel op de PS2 gespeeld, maar dat mag niet baten. Enkele tips volgen: 1. Hou je gas in! 2. Let op de explosiven die uit het vliegtuig rollen! 3. Laat CJ naar voren leunen, zodat de motor méér snelheid opbouwt! 4. Als je denkt dat er niet teveel explosiven meer aankomen, rij je recht op het vliegtuig af! 5. In het vliegtuig niet schieten met vuurwapens! 6. De bewaker met de parachute is duidelijk te herkennen, met zijn backpack op! 7. Kijk uit voor de explosiven! Ik hoop dat deze tips je een beetje helpen en je door de missie leiden. Veel succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.