Gaaby Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 nog een vraagje, kan iemand mijhelpen hoe je hidden package 86 moet pakken? ik heb de ambulance op de goede plek geplaatst, maar dan spring ik naar het dak en dan val ik ertussen. Kan iemand me helpen? Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) probeer eens op deze manier zet die ambulance tege muur met de achterkant tege de muur dus neit de zijkant tege de muur probeer so eens er op te kome of zet achter de ambulance een hogere auto als je op ambulance springt dan naar die hogeren wage ik heb zelf nog niet geprobeert ma ik denk wel dat het lukt Bewerkt: 8 augustus 2007 door indo1991 Reageren
Gaaby Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 probeer eens op deze manier zet die ambulance tege muur met de achterkant tege de muur dus neit de zijkant tege de muur probeer so eens er op te kome of zet achter de ambulance een hogere auto als je op ambulance springt dan naar die hogeren wage ik heb zelf nog niet geprobeert ma ik denk wel dat het lukt ja ik had een brandweerwagen erachter gezet, maar die is even groot, volgens mij zijn er geen grotere, maaar ik zal het even proberen! Reageren
IV trailer Geplaatst: 25 september 2007 Rapport Geplaatst: 25 september 2007 ik had zelf op een niet uit te leggen zo complexe manier. allerei vuilnis wagens op elkaar gestapeld waardoor een soort loophelling omhoog ontstont. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.