Jump to content

Rihanna


Scarcetti

"Shut up and drive"  

28 leden hebben gestemd

  1. 1. Is Rihanna's nieuwste nummer een meisjesliedje?

    • ja
      10
    • nee
      15


Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Clowntje_93

    4

  • Ice Banana

    3

  • Eros

    2

  • Groot-Duimpje

    2

87665~Dude-Wtf-Posters.jpg

Ik snap je niet , je vraagt dus of Shut Up And Drive van Rihanna een meisjeslied is of niet? Wel ik vind eigelijk beide. De instrumenten en wat lyrics zjin weer jongensachtig en andere instrumenten en lyrics is dan weer voor meisjes. Maar dat zijn vooroordelen, ik vind het niet echt zo'n mooi liedje :engel:.Is dit niet wat té onzinnig om te vragen? Kan je ook doen met het nieuwe liedje van Linkin Park :puh: " Is het te ruig of niet?" :cab: ..

Trouwens Rihanna is wel een grote R :D.

IB

@ Eros: ^_^ Habba Habba , Awoooohhhh :D. Ze zegt het zelf, Zwijgen en Rijden ;)

Bewerkt: door ICE BANANA
Link to comment
Delen op andere websites

lekker is ze zeker , en ik heb niet gestemd omdat ik het een beetje onzin vond .. anders had ik Nee gedaan ^_^

WTH !!! gasten volgensmij hebben jullie niet door hoe ze normaal is, heb je dat voorhoofd gezien!!!?? daarmee los je gelijk het parkeerprobleem in nedderland op zo groot is het ...

sireus kijk dit :

rihanna_3.jpg

en daarkomt nog bij dat zij helemaal bewerkt is ook (valt erg veel op in een paar clips van haar)

tegenwoordig zie je haar ook nooit meer met kort haar omdat dat grote ding dan zo erg opvalt...

ow en ontopic : ik vind het een wijfenummer jah :Y:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ze heeft in de laatste 2 clips kort haar !!! :cya:

ja maar toch wel gwoon voro haar hoofd ofnie? ik kijk nie zoveel TV meer maar ik dacht van wel iig...

ik heb haar niet alleen in clips gezien maar ook in Punk'd en eigenlijk zag ze er daar nog lekkerder uit zo .. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

lekker is ze zeker , en ik heb niet gestemd omdat ik het een beetje onzin vond .. anders had ik Nee gedaan ^_^

WTH !!! gasten volgensmij hebben jullie niet door hoe ze normaal is, heb je dat voorhoofd gezien!!!?? daarmee los je gelijk het parkeerprobleem in nedderland op zo groot is het ...

sireus kijk dit :

rihanna_3.jpg

en daarkomt nog bij dat zij helemaal bewerkt is ook (valt erg veel op in een paar clips van haar)

tegenwoordig zie je haar ook nooit meer met kort haar omdat dat grote ding dan zo erg opvalt...

ow en ontopic : ik vind het een wijfenummer jah :Y:puh:

Dude. Is zij op d'r kop gevallen ofzo xD

Link to comment
Delen op andere websites

Wat boeit het nou of het een jongens of meisjes liedje is? Je houd van haar muziek of niet. Ik vind haar muziek wel leuk. Ook ben ik een meisje, maar dat zegt niet dat alleen meisjes van haar muziek houden. Ik ken ook zat jongens die haar muziek leuk vinden.

Ze heeft inderdaad kort haar sinds haar nieuwe album Good girl gone bad. Hier de video van Shut up and drive. :)

Bewerkt: door spoeky
Link to comment
Delen op andere websites

Zullen we even ontopic blijven? Het is niet de bedoeling dat er hier gediscussieerd wordt over het uiterlijk van Rihanna, ook al is ze absoluut de moeite waard, maar de topicstarter wilde graag weten wat jullie van haar nieuwste nummer vinden. Bij deze dus het vriendelijke verzoek om het daarbij ook te laten; Voor al dan niet knappe dames verwijs ik jullie graag door naar het Superchick-topic :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...