Jump to content

SanAndreas Kapot, tijd om wat te vragen <_<


Sasuke

Recommended Posts

Oke, ten eerste; mijn SA disc heeft 2 kleine krasjes erop.

Hij laad op het begin prima ( intro en laadscherm ) maar als het laden om is krijg ik : Couldn't read the SanAndreas disc.

Ik word hier zo langzamerhand gek van en dus wil ik wat tips van jullie.

En bespaar je de moeite om te zeggen : Koop een nieuwe

b.v.d :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sasuke

    21

  • ganton_gangster007

    11

  • Don Falcone

    3

  • Scott16

    2

Popular Days

Top Posters In This Topic

nee de disc is zkr niet stuk het is toch een dvd disc die discen kunnen wel tegen krasjes maar ook niet te VEEL miss ligt het aan je PS2 laser prbeer ff andre spellen of zdie het doen

Link to comment
Delen op andere websites

nee de disc is zkr niet stuk het is toch een dvd disc die discen kunnen wel tegen krasjes maar ook niet te VEEL miss ligt het aan je PS2 laser prbeer ff andre spellen of zdie het doen

Andere spellen werken fantastish !

Link to comment
Delen op andere websites

nee de disc is zkr niet stuk het is toch een dvd disc die discen kunnen wel tegen krasjes maar ook niet te VEEL miss ligt het aan je PS2 laser prbeer ff andre spellen of zdie het doen

Andere spellen werken fantastish !

kijk eens bij de defecten/fouten forum die gpind staat op gta sa general

Link to comment
Delen op andere websites

Loading error: kan liggen aan gebruik van cheats, dit is meestal niet het geval en moet het liggen aan memorycard en/of bug in je save...

gebruik hierbij een 2e memorycard om je save (als je hem wilt bewaren) om te zetten naar de andere memorycard

effect: doet de overgezette save het op de andere memorycard ook niet dan ligt het aan de save en/of memorycard input.

doet de overgezette save het op de andere memorycard WEL, dan is die andere memorycard niet helemaal goed en niet te vertrouwen.

Dus ik moet alles van SA van mn memory card verwijderen ofzo ? :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Loading error: kan liggen aan gebruik van cheats, dit is meestal niet het geval en moet het liggen aan memorycard en/of bug in je save...

gebruik hierbij een 2e memorycard om je save (als je hem wilt bewaren) om te zetten naar de andere memorycard

effect: doet de overgezette save het op de andere memorycard ook niet dan ligt het aan de save en/of memorycard input.

doet de overgezette save het op de andere memorycard WEL, dan is die andere memorycard niet helemaal goed en niet te vertrouwen.

Dus ik moet alles van SA van mn memory card verwijderen ofzo ? :rolleyes:

heb je cheats gebruikt???

ik had dat ook in VC kon ik ook het spel niet meer in wist niet wat ik moest doen dus begon ik maaar overnieuw maar bij mij was de savefile al verwijderd zit die savefile van sa nog op je memory c.???

Link to comment
Delen op andere websites

Loading error: kan liggen aan gebruik van cheats, dit is meestal niet het geval en moet het liggen aan memorycard en/of bug in je save...

gebruik hierbij een 2e memorycard om je save (als je hem wilt bewaren) om te zetten naar de andere memorycard

effect: doet de overgezette save het op de andere memorycard ook niet dan ligt het aan de save en/of memorycard input.

doet de overgezette save het op de andere memorycard WEL, dan is die andere memorycard niet helemaal goed en niet te vertrouwen.

Dus ik moet alles van SA van mn memory card verwijderen ofzo ? :rolleyes:

heb je cheats gebruikt???

ik had dat ook in VC kon ik ook het spel niet meer in wist niet wat ik moest doen dus begon ik maaar overnieuw maar bij mij was de savefile al verwijderd zit die savefile van sa nog op je memory c.???

Alles van SA zit nog in mn memory card en ja ik cheatte :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Boy's,

Het probleem ligt niet bij zijn savegame maar bij zijn cd.

of aan zijn ps2 laser want gta sa draait op andre wijze dan andre spellen drm zijn er veel fouten soms als je het speelt heb gehoord op site's

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...