Jump to content

SanAndreas Kapot, tijd om wat te vragen <_<


Sasuke

Recommended Posts

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij repareren ze bij de Gameshop spelletjes. Je kan het altijd proberen om daar te vragen of ze de krassen er af kunnen halen.

het ligt niet echt aan krassen denk ik dvd disc zijn goed beschermd maare ze kunnen ook niet te veel hebben maar Hayate zijn er veel krasjes op de disc???

Als ik erop hijg...

Dan zie ik 2 krasjes, die je wel kan voelen met je nagel... als je er met de bovenkant van je nagel zacht over frijvt ( geil gevoel )

nou dan is ie zkr kapot wnat het krasje zit dan er diep wat heb je ermee gedaan dat het zo is geworden????

Vraag aan mijn broer..

Het spel lach de hele tijd los op de PC ( met de witte kant naar boven )...

ja maar dan kan die kras toch niet zo diep worden??? heb je er met een schroeferdraaier ingepulkt ofzo.... :D

Nee, af en toe valt/leg ik de joystick per ongeluk op de cd.. Om de PS2 naar boven mee te nemen... :unsure:

nou voortaan niet meer doen als je NFSU2 krijgt zet het altyd in het doosje daar is het altijd veilig :puh:

Heb ik wat aan <_< we hebben t hier hoe ik weer SA kan spelen zonder nieuwe te kopen ! :(

lrrk veel QUOTES :rolleyes:

Bewerkt: door Hayate
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sasuke

    21

  • ganton_gangster007

    11

  • Don Falcone

    3

  • Scott16

    2

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij repareren ze bij de Gameshop spelletjes. Je kan het altijd proberen om daar te vragen of ze de krassen er af kunnen halen.

het ligt niet echt aan krassen denk ik dvd disc zijn goed beschermd maare ze kunnen ook niet te veel hebben maar Hayate zijn er veel krasjes op de disc???

Als ik erop hijg...

Dan zie ik 2 krasjes, die je wel kan voelen met je nagel... als je er met de bovenkant van je nagel zacht over frijvt ( geil gevoel )

nou dan is ie zkr kapot wnat het krasje zit dan er diep wat heb je ermee gedaan dat het zo is geworden????

Vraag aan mijn broer..

Het spel lach de hele tijd los op de PC ( met de witte kant naar boven )...

ja maar dan kan die kras toch niet zo diep worden??? heb je er met een schroeferdraaier ingepulkt ofzo.... :D

Nee, af en toe valt/leg ik de joystick per ongeluk op de cd.. Om de PS2 naar boven mee te nemen... :unsure:

nou voortaan niet meer doen als je NFSU2 krijgt zet het altyd in het doosje daar is het altijd veilig :puh:

Heb ik wat aan <_< we hebben t hier hoe ik weer SA kan spelen zonder nieuwe te kopen ! :(

lrrk veel QUOTES :rolleyes:

nou je kan hem zkr niet repareren met zulke diepe krasjes dus hier kan wel eeen slotje op

Link to comment
Delen op andere websites

waarom zou je alles gelijk moeten wissen?

je kan SA tog ook proberen door je memmoryC eruit te halen?

en heb je gekeken hoelang je achter elkaar speelt met SA?

SA vergt veel van je PSX,

bij mij is het zo dat als ik lang speel, dan zet ik hem een tydje af

en dan gaat het beter, mischien moet je dat is proberen.

ik had het probleem dat die de disc wel kon lezen maar niet kon afspelen

toen zette ik hem een tydje af en daarna kon het wel

Link to comment
Delen op andere websites

Hayate, je zal me nu voor gek verklaren maar ik heb dit ooit ook eens gedaan en het werkte wel:

1) Je moet een kloddertje tandpasta uitsmeren over de GTA-disc en dan met een klein beetje water schoonmaken/afspoelen.

2) Maak de disc daarna weer goed droog, weet echt zeker dat je hem goed droog hebt gemaakt.

Probeer het nu nog eens, het kan echt helpen!

Cheers

Link to comment
Delen op andere websites

Hayate, je zal me nu voor gek verklaren maar ik heb dit ooit ook eens gedaan en het werkte wel:

1) Je moet een kloddertje tandpasta uitsmeren over de GTA-disc en dan met een   klein beetje water schoonmaken/afspoelen.

2) Maak de disc daarna weer goed droog, weet echt zeker dat je hem goed droog hebt gemaakt.

Probeer het nu nog eens, het kan echt helpen!

Cheers

Whaha ! Gek <_< :puh:

Maar werkt dit echt ? Als m'n hele disc dan naar zn grootje gaat danneh.. Wil ik schade vergoeding :angry:

Ga het zometeen proberen :ph34r:

Hoop dat je dit echt meent ( voor jou ) :rolleyes: :angry:

Bewerkt: door Hayate
Link to comment
Delen op andere websites

Hayate, je zal me nu voor gek verklaren maar ik heb dit ooit ook eens gedaan en het werkte wel:

1) Je moet een kloddertje tandpasta uitsmeren over de GTA-disc en dan met een klein beetje water schoonmaken/afspoelen.

2) Maak de disc daarna weer goed droog, weet echt zeker dat je hem goed droog hebt gemaakt.

Ik weet wel van tandpasta om een scherm van bijv. een GSM te repareren (evenals as van een sigaret).

Of het goed is voor een CD weet ik niet, het schuurt wel een klein beetje. Maar ja: als het werkt , werkt het!

@iedereen: 10 quotes in 1 bericht is wel erg overdreven hoor, een paar oudere verwijderen maakt het topic het een stuk leesbaarder.

Link to comment
Delen op andere websites

kk heb ook al een nieuwe ps2 moeten kopen nadat ie DOOR GTA kapot is egan :( €150,- kwijt!

dit mag eigenlijk niet he?! dat je ps2 kapot gaat omdat gta sa te groot is, je hebt een legale spel gekocht en dan zou ik geld van rockstar of wie dan ook terug vragen. ze hebben als het ware je ps2 kaopt gemaakt...! ik heb nergens gelezen toen ik gta sa kocht dat je ps2 er kapot van kan gaan <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Hayate, je zal me nu voor gek verklaren maar ik heb dit ooit ook eens gedaan en het werkte wel:

1) Je moet een kloddertje tandpasta uitsmeren over de GTA-disc en dan met een  klein beetje water schoonmaken/afspoelen.

2) Maak de disc daarna weer goed droog, weet echt zeker dat je hem goed droog hebt gemaakt.

Ik weet wel van tandpasta om een scherm van bijv. een GSM te repareren (evenals as van een sigaret).

Of het goed is voor een CD weet ik niet, het schuurt wel een klein beetje. Maar ja: als het werkt , werkt het!

@iedereen: 10 quotes in 1 bericht is wel erg overdreven hoor, een paar oudere verwijderen maakt het topic het een stuk leesbaarder.

Dus... Je kan je GSM redden door Tandpasta en sigaretten as ?:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook dat probleem maar bij mij moet ik eerst de memori card er uit halen de aanzeten en op starten zo dra hij het doot doe ik mijn memori card er weer in en laad ik heb weer dan doet hij het goed

ps sorry voor de fout ik heb dislexie en dan is het moeilijker om te schrijfen ok

Link to comment
Delen op andere websites

,Dec 23 2004, 06:46 PM] ik heb ook dat probleem maar bij mij moet ik eerst de memori card er uit halen de aanzeten en op starten zo dra hij het doot doe ik mijn memori card er weer in en laad ik heb weer dan doet hij het goed

ps sorry voor de fout ik heb dislexie en dan is het moeilijker om te schrijfen ok

Naja.. Ik snap het wel ;):)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook weleens dat mijn playstation gaat ratelen als ik aan het spelen ben en dan komt er even een foutmelding in beeld, en 10 seconden later gaat hij weer verder, maar dit ligt niet aan de cd maar aan je playstation.

Link to comment
Delen op andere websites

als je in de buurt van dordrecht woont moet je naar de binnen stad gaan daar zit een computerzaak die wat aan de krassen kan doen(vraag me niet wat).

ik moet daar morgen heen want mijn broertje heeft mijn san andreas gesloopt :angry: :angry: bij mij zitten er ook krassen op en nu kan ik de save house niet meer uit :angry: :blink: :(

ga ff kijken wat ze er aan kunnen doen en of het helpt(hoop het wel maar denk het niet)

kapot is kapot ik zal dus wel weer een nieuwe moeten gaan kopen

Bewerkt: door tupac
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook weleens dat mijn playstation gaat ratelen als ik aan het spelen ben en dan komt er even een foutmelding in beeld, en 10 seconden later gaat hij weer verder, maar dit ligt niet aan de cd maar aan je playstation.

Hebben jullie allemaal een nieuwere versie van de ps2??? Ik heb de uitvoering die ze verkochten toen de ps2 net op de markt kwam, ik heb nog nooit last gehad van vastlopen of blijven hangen, of zoals jullie zeggen dat zelfs je ps2 ervan kapot gaat....

Het probleem met de beschadigde disc:

1 probeer een GTA SA van een vriend van je op jouw ps2.

2 probeer jouw GTA SA op de ps2 van een vriend van je.

Dan zie je of het aan de doublelayered DVD ligt, of aan je ps2 (ik denk het eerste)

Ik denk toch dat je er niet onderuit komt om een nieuwe te gaan kopen... helaas.

Bewerkt: door CelicaVB
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...