GTA 0wn3r Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 :'( HAYATE!!!! :'( Wat doe je jezelf aan man! Damn dat zal je leren SA uit de ps2 te halen :unsure:
Sasuke Geplaatst: 23 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2004 Heb nu een speciale Tandpasta-SanAndreas.. <_< En ik kon er niks aan doen Ik had Pro Evolution Soccer 4 :unsure:.. Die vertelde mij dat hij de PS2 wou vermoorden en dat ik hem eruit moest halen.. :unsure:
Sasuke Geplaatst: 23 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2004 Dingen gedaan : TandPasta over de disc gesmeerd ( hoe kwam ik ook alweer op dat idee ) ? <_< SanAndreas schoon gemaakt met water SanAndreas schoon gemaakt met doekje Geld gesmeekt Op verschillende forums gevraagd Dingen te doen : DiscLens schoonmaken PS2 ombouwen SA bij andere PS2 proberen Skieën met president Bush Naar Bagdad gaan
TranceJunkie Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 Hmmm, wat kut dat t niet werkt.... Naja, dan kan je nog maar 1 ding doen: 1) Zet je raam open 2) Pak de disc beet 3) Wacht op een irritant buurmeisje 4) Arm naar achteren bewegen en keihard weer naar voren 5) Dics loslaten
Sasuke Geplaatst: 23 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2004 Hmmm, wat kut dat t niet werkt....Naja, dan kan je nog maar 1 ding doen: 1) Zet je raam open 2) Pak de disc beet 3) Wacht op een irritant buurmeisje 4) Arm naar achteren bewegen en keihard weer naar voren 5) Dics loslaten Ik zal kijken of de CD werkt na het urineren van de CD :blink: ( altijd al een wilde jongensdroom van me geweest ).
Sasuke Geplaatst: 23 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2004 Hier mag gerust een slot op, ik ga het volgende doen : Ik wacht een tijd, tot SA voor de Xbox en de PC verkrijgbaar is, en koop hem voor de Xbox of PC. Maar bedankt voor de moeite :rolleyes: ..
TubS Geplaatst: 23 december 2004 Rapport Geplaatst: 23 december 2004 bij deze een slotje maar over dat skieen met bush enzo, waar slaat dat nou weer op of plassen op de cd, nja
Recommended Posts