Leon_J Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Hey, tot voor kort kon in meedoen aan een olympiade met de naam "Beat The Cock". Nu niet meer, ik zie dat rode gebiedje bij het meer bij Palomino Creek niet meer. Weet iemand hoe dit komt? Ik heb de olympiade nog niet gewonnen en ik wil dat wel graag. Ik vind zo'n leuke missie! Help alsjeblieft!!! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Hey, tot voor kort kon in meedoen aan een olympiade met de naam "Beat The Cock". Nu niet meer, ik zie dat rode gebiedje bij het meer bij Palomino Creek niet meer. Weet iemand hoe dit komt? Ik heb de olympiade nog niet gewonnen en ik wil dat wel graag. Ik vind zo'n leuke missie! Help alsjeblieft!!! Ik vermoed dat je er dan op het verkeerde tijdstip staat. Je kunt Beat The Cock alleen doen op elke zaterdag- en zondagavond. Ik denk dat je er dus op een doordeweekse dag gaat staan, dat je daarom de triatlon niet kan doen. Je kan overigens de huidige dag in het spel zien door op [TAB] te drukken. Reageren
Leon_J Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Hartstikke bedankt!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.