Kruger Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Goedenavond, Ik ben nog steeds bezig met de import export lijsten. De enige die ik niet kan vinden is de euros. Ik heb op wikigta gekeken, maar hij wordt alleen maar op één plaats gespawnd nadat je hem al hebt ingeleverd bij de export. Daar heb ik dus niets aan. Vandaar mijn vraag, waar rijden euros? Tot nog toe hebben zoektochten (zowel op het forum als in het spel niks opgeleverd). Groeten, Kruger. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Goedenavond,Ik ben nog steeds bezig met de import export lijsten. De enige die ik niet kan vinden is de euros. Ik heb op wikigta gekeken, maar hij wordt alleen maar op één plaats gespawnd nadat je hem al hebt ingeleverd bij de export. Daar heb ik dus niets aan. Vandaar mijn vraag, waar rijden euros? Tot nog toe hebben zoektochten (zowel op het forum als in het spel niks opgeleverd). Groeten, Kruger. De Euros moet er wel spawnen. Het steekt volgens mij zo in elkaar: zodra de lijst waarop je de Euros moet zoeken vrijgespeeld wordt, zal het voertuig spawnen op de desbetreffende plek en dat is in dit geval de gerelateerde plek die ook op WikiGTA staat. Zodra je het voertuig geëxporteerd hebt, zal hij verdwijnen van die ene vindplek. Ik raad je dus aan nog eens goed te kijken. Spawnt hij niet, loop dan een rondje en kom even later weer terug. Reageren
Kruger Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Ik zal nog een keertje goed kijken, ik hou jullie op de hoogte. Hartelijk bedankt voor je advies (naamgenoot ). Reageren
Kruger Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Er staat echt geen Euro's hoor, is er nergens anders waar ze rijden? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Er staat echt geen Euro's hoor, is er nergens anders waar ze rijden? Gek, maar goed. Dan gaan we een andere oplossing zoeken. Een optie die niet mijn favoriet is, maar toch wel de moeite waard is om te melden, is gebruik van cheats. Als je de cheat 'everyoneisrich' invoert, zal je de Euros vaker zien rondrijden als normaal. Om je zoekactie wat te versterken zal ik (als ik jou was) op de Strip gaan staan. Een andere optie, is het gebruik van spawners. Daarmee je het voeruitg kan laten spawnen. Bij deze trainer zit bijvoorbeeld een garage-editor bij inbegrepen, waarmee je een voertuig naar keuze kunt laten spawnen in een willekeurige garage. Anders zit er vrees ik niets anders op dan te gaan zoeken. Zoek vooral in de rijkere buurten, en dan is het hopen dat je hem een keer tegenkomt... Reageren
Kruger Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Het gebruik van cheats geniet niet mijn voorkeur, ik zal maar veel rond gaan rijden door rijke buurten (hoewel ik dat ook al een tijd gedaan heb). Reageren
NandroDavids Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Het gebruik van cheats geniet niet mijn voorkeur, ik zal maar veel rond gaan rijden door rijke buurten (hoewel ik dat ook al een tijd gedaan heb).Ikzelf hou ook niet van cheats en ondervond hetzelfde probleem als jou wat betreft de Euros: Hij spawnde níet op de aangegeven plaats. Maar na enkele malen weg te zijn gereden en terug te zijn gekeerd stond hij er uiteindelijk wél een keer. Met andere woorden: Behalve rondrijden zou ik je adviseren om 't gewoon te blijven proberen Reageren
Rensch Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Ik zie de Euros sowieso belachelijk weinig rondrijden! Maar hij moet onder die sfynx (hotel) spawnen ... bij mij stond hij er elke keer als ik 'm zocht ... dus hij moet er ooit wel komen te staan.... Reageren
alliedtroper Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) ik d8 dat er een euros was aan de golf startplaats in san fierro, daar rijden er alvast een paar rond Bewerkt: 8 augustus 2007 door alliedtroper Reageren
Cesar-Vialpando Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 De Euros rijdt sowieso niet rond (als je geen cheats gebruikt). Maar staat alleen bij The Camels' Toe (de plek waar dat ding dus spawnt). Zoals hierboven allemaal al gezegd. Als je hem niet ziet, dan gewoon ff een blokje omlopen/-rijden. Mocht hij naar een paar keer nog niet spawnen, dan moet je gewoon ff saven (de auto staat voor de deur, dus dat kost niet veel tijd.) Wat overigens helpt, rijdt in een auto die tot dezelfde "klasse" behoort (sportwagen die bij Transfender gemod kan worden). Bijvoorbeeld de ZR-350, Banshee, Cheetah, Infurnus. Dat zorgt ervoor dat er meer auto's uit die klasse spawnen. Reageren
Kruger Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Bedankt! Die laatste tip deed hem 't. Toen ik met een ZR350 aan kwam rijden stond hij er wel! Bedankt heren! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.