sevaboy Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 (bewerkt) Ik heb op me kamer nog een oude pc staan en ik wil graag aan die pc werken.Maar weten jullie een goede videokaart voor niet veel geld,me budget is 100/200 euro(liefst goedkoop,maar ook een goedje,liefst een GeForce Nvidia of ATI (je snapt wel wat ik bedoel van die bekende merken). En ik wil graag die pc ook versnellen, -Matthijs- zei iets van Processor's,maar kunnen jullie meer informatie geven(en als je dat kan kopen,hoeveel dat kost). Edit:Ik wil ook Windows XP op die pc zetten,omdat Vista te zwaar zal zijn.Dus weet je een goede processor die Windows XP kan ondersteunen?Ik had gedacht dezelfde proccesor te kopen die ook in me nieuwe pc zit,maar ik weet niet hoe die heet en hoeveel die kost. Bewerkt: 8 augustus 2007 door sevaboy Reageren
ifc3 Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Ik heb op me kamer nog een oude pc staan en ik wil graag aan die pc werken.Maar weten jullie een goede videokaart voor niet veel geld,me budget is 100/200 euro(liefst goedkoop,maar ook een goedje,liefst een GeForce Nvidia of ATI (je snapt wel wat ik bedoel van die bekende merken).En ik wil graag die pc ook versnellen, -Matthijs- zei iets van Processor's,maar kunnen jullie meer informatie geven(en als je dat kan kopen,hoeveel dat kost). AMD Sempron 3000+ - 20 euro Asus M2A-VM - 55 euro 1gb OEM ram DDR2 667 - 35 euro Samsung 250GB SATA2 schijf - 56 euro ATi Radeon x1250 IGP - 0 euro (onboard bij de m2a-vm <- 3,0 voor Windows Aero) Zoiets? Reageren
sevaboy Geplaatst: 8 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Ik heb op me kamer nog een oude pc staan en ik wil graag aan die pc werken.Maar weten jullie een goede videokaart voor niet veel geld,me budget is 100/200 euro(liefst goedkoop,maar ook een goedje,liefst een GeForce Nvidia of ATI (je snapt wel wat ik bedoel van die bekende merken).En ik wil graag die pc ook versnellen, -Matthijs- zei iets van Processor's,maar kunnen jullie meer informatie geven(en als je dat kan kopen,hoeveel dat kost). AMD Sempron 3000+ - 20 euro Asus M2A-VM - 55 euro 1gb OEM ram DDR2 667 - 35 euro Samsung 250GB SATA2 schijf - 56 euro ATi Radeon x1250 IGP - 0 euro (onboard bij de m2a-vm <- 3,0 voor Windows Aero) Zoiets? Kun je even zeggen wat videokaart is en wat processr is?Want verstand heb ik daar niet van. Reageren
ifc3 Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 Ik heb op me kamer nog een oude pc staan en ik wil graag aan die pc werken.Maar weten jullie een goede videokaart voor niet veel geld,me budget is 100/200 euro(liefst goedkoop,maar ook een goedje,liefst een GeForce Nvidia of ATI (je snapt wel wat ik bedoel van die bekende merken).En ik wil graag die pc ook versnellen, -Matthijs- zei iets van Processor's,maar kunnen jullie meer informatie geven(en als je dat kan kopen,hoeveel dat kost). AMD Sempron 3000+ - 20 euro Asus M2A-VM - 55 euro 1gb OEM ram DDR2 667 - 35 euro Samsung 250GB SATA2 schijf - 56 euro ATi Radeon x1250 IGP - 0 euro (onboard bij de m2a-vm <- 3,0 voor Windows Aero) Zoiets? Kun je even zeggen wat videokaart is en wat processr is?Want verstand heb ik daar niet van. AMD Sempron 3000+ - 20 euro <- Processor Asus M2A-VM - 55 euro 1gb OEM ram DDR2 667 - 35 euro Samsung 250GB SATA2 schijf - 56 euro ATi Radeon x1250 IGP - 0 euro (onboard bij de m2a-vm <- 3,0 voor Windows Aero) <- Videokaart Reageren
sevaboy Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Ik heb op me kamer nog een oude pc staan en ik wil graag aan die pc werken.Maar weten jullie een goede videokaart voor niet veel geld,me budget is 100/200 euro(liefst goedkoop,maar ook een goedje,liefst een GeForce Nvidia of ATI (je snapt wel wat ik bedoel van die bekende merken).En ik wil graag die pc ook versnellen, -Matthijs- zei iets van Processor's,maar kunnen jullie meer informatie geven(en als je dat kan kopen,hoeveel dat kost). AMD Sempron 3000+ - 20 euro Asus M2A-VM - 55 euro 1gb OEM ram DDR2 667 - 35 euro Samsung 250GB SATA2 schijf - 56 euro ATi Radeon x1250 IGP - 0 euro (onboard bij de m2a-vm <- 3,0 voor Windows Aero) Zoiets? Kun je even zeggen wat videokaart is en wat processr is?Want verstand heb ik daar niet van. AMD Sempron 3000+ - 20 euro <- Processor Asus M2A-VM - 55 euro 1gb OEM ram DDR2 667 - 35 euro Samsung 250GB SATA2 schijf - 56 euro ATi Radeon x1250 IGP - 0 euro (onboard bij de m2a-vm <- 3,0 voor Windows Aero) <- Videokaart En hoeveel kost een AMD Sempron?3000+20 is dat hoeveel hij kost? En van die Asus,1gb OEM en Samsung 250GB,wat is dat? Van die videokaart,waarom kost die 0 euro? Ik wil ook Windows XP op die pc zetten,omdat Vista te zwaar zal zijn.Dus weet je een goede processor die Windows XP kan ondersteunen?Ik had gedacht dezelfde proccesor te kopen die ook in me nieuwe pc zit,maar ik weet niet hoe die heet en hoeveel die kost Dat heb ik ge-edit bij de vorige post. Reageren
ifc3 Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 En hoeveel kost een AMD Sempron?3000+20 is dat hoeveel hij kost? <-- JA, die kost 20 euro En van die Asus,1gb OEM en Samsung 250GB,wat is dat? <-- Geheugen en hardeschijf Van die videokaart,waarom kost die 0 euro? <-- omdat ie bij de prijs van het moederbord in zit. Reageren
sevaboy Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 En hoeveel kost een AMD Sempron?3000+20 is dat hoeveel hij kost? <-- JA, die kost 20 euroEn van die Asus,1gb OEM en Samsung 250GB,wat is dat? <-- Geheugen en hardeschijf Van die videokaart,waarom kost die 0 euro? <-- omdat ie bij de prijs van het moederbord in zit. Wat is eigenlijk het nut van een processor en kun je me meer informatie over het geheugen,hardeschijf en processor? Reageren
Limbolander Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 En hoeveel kost een AMD Sempron?3000+20 is dat hoeveel hij kost? <-- JA, die kost 20 euroEn van die Asus,1gb OEM en Samsung 250GB,wat is dat? <-- Geheugen en hardeschijf Van die videokaart,waarom kost die 0 euro? <-- omdat ie bij de prijs van het moederbord in zit. Wat is eigenlijk het nut van een processor en kun je me meer informatie over het geheugen,hardeschijf en processor? http://www.tekstenuitleg.net/artikelen/processor/1 < processor Reageren
sevaboy Geplaatst: 9 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Maar ik wil graag XP op die pc zetten en hoeveel kost een GeForce NVida 7500 kaart? Maar hoe zie je welke processor er zit in me nieuwe pc,want ik ga dezelfde willen gebruiken? Reageren
Limbolander Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Maar ik wil graag XP op die pc zetten en hoeveel kost een GeForce NVida 7500 kaart?Maar hoe zie je welke processor er zit in me nieuwe pc,want ik ga dezelfde willen gebruiken? geforce Nvidia 7500 bedoel je moet je ff kijken www.mycom.nl www.vi-computer.nl www.azerty.nl www.kieskeurig.nl etc en processor dan ga je naar start> uitvoeren > DXDiag > ok> en daar kun je aflezen wat voor processor je hebt. Reageren
ifc3 Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Maar ik wil graag XP op die pc zetten en hoeveel kost een GeForce NVida 7500 kaart?Maar hoe zie je welke processor er zit in me nieuwe pc,want ik ga dezelfde willen gebruiken? geforce Nvidia 7500 bedoel je moet je ff kijken www.mycom.nl www.vi-computer.nl www.azerty.nl www.kieskeurig.nl etc en processor dan ga je naar start> uitvoeren > DXDiag > ok> en daar kun je aflezen wat voor processor je hebt. Een Geforce 7500 is geen goed idee volgens mij. Neem een 8500GT (opvolger van de 7300GT) of een 7600GT. Reageren
Froop Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Ik vraag me iets af. Waarom sleutel je in godsnaam aan een pc als je het nu van een processor niet eens weet? Reageren
sevaboy Geplaatst: 10 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 Ik vraag me iets af. Waarom sleutel je in godsnaam aan een pc als je het nu van een processor niet eens weet? Ik wist niet wat het deed. Hoeveel kost een Intel® Core2 CPU 4300 @ 1.80GHz, 1800 MHz, 2 core('s), 2 logische processor(s) processor? Reageren
Limbolander Geplaatst: 10 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2007 zoals ik al zei seva kijk ff rond op internet aub www.kieskeurig.nl Reageren
ifc3 Geplaatst: 11 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2007 Ik vraag me iets af. Waarom sleutel je in godsnaam aan een pc als je het nu van een processor niet eens weet? Ik wist niet wat het deed. Hoeveel kost een Intel® Core2 CPU 4300 @ 1.80GHz, 1800 MHz, 2 core('s), 2 logische processor(s) processor? Draai eens geekbench op die processor. Een AMD Sempron 3000+ haalt +/- 1550 in die test. Kijk dan eens of het echt het prijsverschil van 80 euro waard is ( een C2D E4300 is dus 5x zo duur dan die Sempron) en voor 55 euro heb je al wel een AMD Athlon X2 3600+ dual core processor. Geekbench Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.