rolly nl Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 ik heb de shootist al gedaan maar ik weet niet waar phil's place is om wapens te kopen? Reageren
alliedtroper Geplaatst: 8 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2007 ik heb de shootist al gedaan maar ik weet niet waar phil's place is om wapens te kopen? mathijs heeft het me hier al duidelijk gemaakt met een kaartje : http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=56088 je kan deze missie dus nog niet doen eerst nog zijn eigen missies doen Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 9 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2007 Als je de Shootist hebt gedaan, kun je nog geen wapens kopen. Dit kan namelijk pas na de missie 'Boomshine Saigon' doen. Phils Place kun je vinden vlakbij Kaufmann Cabs. Als je de missie 'The JOb'heb uitgespeelt, zie je een icoontje met een P erop. Daar is Phils Place Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.